ترندهای روز

افشاگری آتیلا حجازی از خرافات عجیب نکونام

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پس از حضور چند ماهه آتیلا حجازی در باشگاه استقلال به عنوان سرمربی در لیگ بیست و سوم، ناگهان این ایمان عالمی بود که سرمربی استقلال برای لیگ بیست و چهارم شد. نکته جالب این است که معرفی سرپرست جدید بلافاصله پس از پاسخ مثبت به استعلام باشگاه استقلال برای حضور آتیلا حجازی در این باشگاه اتفاق افتاد!

هنوز هم شایعات درباره استقلال و آتیلا حجازی شنیده می شود. اخیرا صحبت های آتیلا حجازی درباره خرافات در باشگاه استقلال خبرساز شده است، او در گفت وگویی گفت:

– متاسفانه این اتفاقات افتاد. حتی جلسات قبل از بازی هم به من گفتند برو، بعد از یک بازی هم گفتند نرو. بازی با نساجی مساوی شد، بازی بعدی گفتند نه، قبل از بازی باید به جلسه بروی. به هر حال اینها خرافات و داستان بود. بازی با ذوب آهن و فولاد را بردیم که رفتم، قبل از بازی نساجی در جلسه حاضر نشدم و بازی مساوی شد، گفتند آقای حجازی باید قبل از بازی به جلسه برود. اعتقاد زیادی به خرافات وجود داشت. گفتند اگر من به جلسه رفتم آنها بردند و بازی با نساجی هم چون نرفتم برنده نشد، گفتند حجازی برود.

این خرافات کی بود؟

– این را همه می دانند!

یعنی از سمت کادر فنی؟

– بله!

پس به نوعی از نام و شهرت خاطره ناصر حجازی و حضور آتیلا حجازی استفاده شد…

– بگم شما میتونید نظرات رو بخونید نیازی نیست من چیزی بگم. نظرات ۹۸ به ۲ بود. همه چیز کاملا واضح است. آنها یک بازی خنده دار را شروع کردند. من نباختم، من عاشق استقلال هستم، رابطه هواداران با من خوب است، آنها نمی توانستند این چیزها را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا