ترندهای روز

افشاگری تکان‌دهنده درباره زندگی شخصی بیل گیتس

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بیل گیتس ظاهراً «مثل بچه‌ای در فروشگاه شیرینی‌فروشی» در اطراف زنان جوان مایکروسافت بود، بر اساس کتاب جدید آینده.

در کتابی که قرار است درباره «بیل گیتس» منتشر شود، جزئیاتی از زندگی خصوصی یکی از بنیانگذاران مایکروسافت فاش شده است. به گفته نویسنده کتاب، بیل گیتس بارها به همسرش، ملیندا فرنچ، خیانت کرده است و ظاهراً «مثل بچه‌ای در مغازه شیرینی فروشی» در اطراف زنان جوان مایکروسافت بوده است. در یک نقطه آنقدر بد شد که طبق گزارش ها، شرکت کارآموزان را از تنها ماندن با او منع کرد.

به گزارش دیلی میل، آنوپریتا داس، روزنامه نگار نیویورک تایمز، جزئیات روابط صمیمانه این میلیاردر با زنان را در کتاب آینده خود فاش کرده و می نویسد که خیانت گیتس باعث شد همسرش ملیندا فرنچ برای مدت طولانی رنج بکشد و در نهایت از او جدا شود. .

افشای روابط بیل گیتس در مایکروسافت

آنوپریتا داس در کتاب خود میلیاردر، نرد، نجات دهنده، پادشاه: بیل گیتس و تلاش او برای شکل دادن به جهان ما، ادعا می کند که ازدواج بیل گیتس سرانجام در سال ۲۰۱۹ زمانی که رابطه او با میلیاردر و مجرم جنسی جفری اپستین به پایان رسید، پایان یافت. آمریکایی لو رفت، او به نقطه شکست خود رسید.

دوس می‌نویسد، قبل از ازدواج، بیل گیتس اغلب توسط زنانی محاصره می‌شد که می‌خواستند با پوشیدن تی‌شرت‌های “با من بیل ازدواج کن” او را به دام بیندازند و توجه او را جلب کنند. یکی از کارمندان ارشد سابق مایکروسافت در این کتاب گفت که او مانند یک بچه در یک شیرینی فروشی است.

در این کتاب آمده است که بیل گیتس با برخی از کارآموزان «بنیاد گیتس» ارتباط شفاهی نامناسبی داشته و آنها را در دوراهی قرار داده است که باید به آینده شغلی خود فکر کنند و نمی خواهند مورد حمله رئیس و رئیس قرار بگیرند. اخراج شد. البته به گفته یکی از مدیران سابق مایکروسافت، گیتس زنان را به دام نمی انداخت و در ازای یک موقعیت شغلی جدید از آنها درخواست رابطه نمی کرد، اما این میلیاردر به سادگی «جذاب و قابل احترام» بود.

Anupreeta Das قبلا روابط نامشروع مایکروسافت را در نیویورک تایمز افشا کرده بود. در این گزارش آمده است که کارمندان سابق ادعا کردند که مشاور مالی بیل گیتس آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. به گفته آن کارکنان، گیتس از این اتهامات آگاه بوده اما اقدام قاطعی انجام نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا