ورزشی

افشاگری جالب بکام در مورد استخدام مسی

دیوید بکهام یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی در مصاحبه ای اعتراف کرد که هنوز باورش نمی شود که مسی در تیمش و در لیگ آمریکا بازی می کند.

بکام در مصاحبه با پادکست SmartLess گفت که باور نمی کرد مسی پیشنهاد تیم های عربستانی را رد کند. برای من یک رویا بود. من هنوز نمی توانم آن را باور کنم. هر بار که یک نفر برمی گردد و به من می گوید مسی را در تیم داری، سورئال است. اینکه بگوییم ما احتمالا بهترین بازیکن تاریخ را در تیم خود داریم و او در میامی و MLS بازی می کند، باور نکردنی است.

فوق ستاره انگلیسی فوتبال جهان در این مصاحبه گفت که روند آمدن مسی به اینترمیامی ۵ سال طول کشید. بکهام یادآور شد: ما این روند را چهار یا پنج سال قبل از آمدن او شروع کردیم. به هتل پدرش رفتم و گفتم می‌خواهم با پسرت معامله کنم، می‌دانم او الان نمی‌آید، اما یک زمانی می‌خواهم او را به میامی بیاورم.

بکام فکر می کرد مسی هم مانند رونالدو به دلارهای نفتی تیم های عربستانی بله می گوید اما این اتفاق نیفتاد. بکام در این باره تصریح کرد: بازیکنان زیادی در آن زمان می خواستند به عربستان بروند و مشخصا پیشنهادات زیادی روی میز داشت. مسی بسیار باهوش است و فرصت های کار اقتصادی و زندگی در آمریکا را می دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا