ورزشی

افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام

فصل گذشته یکی از تیم هایی که خارج از زمین درگیر حاشیه بود، استقلالی ها با هدایت جواد نکونام بود. از نگاه اهالی فوتبال مهم ترین دلیل ایجاد این حواشی رسانه های منتسب به جواد نکونام سرمربی این تیم بود که به دعواها دامن زد.

اتفاقی که در فصل گذشته افتاد این بود که وقتی فردی یا رسانه ای به سرمربی آبی ها انتقاد می کرد، مورد هجوم کانال ها و صفحات اردویی قرار گرفت که گفته می شد از داخل کمپ مرحوم ناصر حجازی هدایت می شد.

وجود کانال ها و صفحات کمپ همیشه از سوی نزدیکان و دوستان سرمربی تکذیب می شد اما آنچه مشخص بود وجود این افراد و فعالیت های شیطنت آمیز آنها بود.

ظهر امروز مهدی هاشمی نسب، دستیار فصل گذشته جواد نکونام در تیم استقلال که در مراسم روز عکاس حضور داشت، درباره علت همکاری و قطع همکاری خود با باشگاه استقلال و جواد نکونام اظهارنظرهای جنجالی کرد. مهر موید وجود صفحات، کانال ها، افراد و خبرنگارانی است که خود را رسانه می نامند و به منتقدان سرمربی استقلال حمله می کنند.

مهدی هاشمی نسب در بخشی از صحبت های خود درباره سرمربی استقلال گفت: اگر می خواهند من را جلوی هواداران استقلال بگذارند پشت پرده با رسانه ها بازی می کنند. از جواد نکونام می خواهم بیاید و توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است.

با نگاهی کوتاه متوجه می شویم که مهدی هاشمی نسب از این باند به اصطلاح رسانه ای خبر دارد و وجود آنها را در مسموم کردن فضای هواداری این تیم تایید می کند. هشدار هاشمی نسب نشان می دهد که وی از باند موسوم به رسانه ای منتسب به قرارگاه حجازی آگاهی کامل دارد و این ماجرا دیگر قابل انکار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا