ترندهای روز

افشای جنایت سارقی که ۳۰ سال پیش همدستش را کشت

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

در اوایل ژوئن ۱۹۹۴، پاول ۱۶ ساله و دوستش آنتونی اسمیت که در دزدی ماشین دست داشتند، با هم در یک پیتزا فروشی غذا خوردند و سوار ماشین دزدی شدند و سپس از آنجا دور شدند.

صبح روز بعد، جسد اسمیت که به ضرب گلوله کشته شده بود، در همان ماشین سرقتی که در خیابانی در تامپا، فلوریدا رها شده بود، پیدا شد.

با پیدا شدن جسد ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و با بررسی های انجام شده هویت مقتول را اسمیت شناسایی کردند اما مشخص نشد چه کسی و با چه انگیزه ای او را کشته است.

با آغاز تحقیقات پلیسی، ماموران برای به دست آوردن سرنخی از عامل جنایت داخل خودرو را بازرسی کردند.

علاوه بر جسد مقتول، لباس‌های خاکستری رنگ نیز در داخل خودرو کشف شد که آثار خون روی آن‌ها وجود داشت. لباس ها به آزمایشگاه جنایی فرستاده شد و مشخص شد خون روی لباس ها متعلق به مقتول است، اما لباس ها متعلق به شخص دیگری (عامل جنایت) است. چرا دینا از این لباس با دی به دست آمده نام مقتول متفاوت بوده است.

کارآگاهان با اینکه موفق شده بودند قاتل را پیدا کردند اما برای شناسایی او در بن بست قرار گرفتند. به این ترتیب تحقیقات در این پرونده سال ها متوقف شد تا اینکه چندی پیش تیمی از ماموران که رسیدگی مجدد به پرونده های راکد را برعهده داشتند، رسیدگی به این پرونده قدیمی را از سر گرفتند.

دینا از طریق مدارک موجود در پزشکی قانونی و آزمایشگاه جنایی، قاتل را به دست آورده و تصمیم گرفته است تا با استفاده از فناوری های جدید به بررسی آن بپردازد. در جریان این تحقیقات، ماموران به سرنخ جدیدی دست یافتند. شخصی به نام پاول که اخیراً بیمار شده بود به بیمارستان رفت و از او آزمایش خون گرفتند. دی نام وی در پایگاه ثبت شد.

دینا پاول با دی با قاتلی که پلیس به دنبال آن بود مطابقت داشت و روز پنجشنبه پلیس فلوریدا پاول را به خاطر قتل آنتونی اسمیت ۳۰ سال پیش دستگیر کرد. اتفاقی که افتاد همسایگان پاول را شوکه کرد. چون ادعا می کردند که این مرد آدم آرامی است که همیشه به همسایه هایش کمک می کرد.

پاول به قتل درجه یک و سرقت خودرو محکوم شده است و قرار است به زودی در دادگاه حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا