ترندهای روز

افشای خلافکارهای پلیس زن بعد از ازدواج مخفیانه با مرد جنایتکار

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

در مارس ۲۰۱۸، زمانی که به عنوان افسر زندان در لنکاوی، انگلستان کار می کرد، استفانی هیپس به لئون رامسدن، که در حال گذراندن حبس ابد به اتهام قتل بود، علاقه مند شد.

در سال ۲۰۱۰، پس از کشتن یک مرد ۳۱ ساله در یک کافه، لئون به حبس ابد محکوم و به زندان منتقل شد. از سوی دیگر، استفانی به عنوان افسر پلیس در منچستر مشغول به کار بود و این دو پس از ازدواج مخفیانه فعالیت مجرمانه خود را آغاز کردند.

استفانی اغلب در زندان به ملاقات لئون می رفت و با تلفن همراه غیرقانونی که برای او تهیه کرده بود با او تماس می گرفت. در این تماس‌ها، او اطلاعات حساس پلیس را با همسرش به اشتراک می‌گذاشت، اطلاعات مهمی از نخبگان پلیس در مورد باندهای قاچاق مواد مخدر، که باعث می‌شد لئون، که رهبری یک باند قاچاق مواد مخدر از داخل زندان را برعهده داشت، از جنگ فرار کند و زندگی خود را توسعه دهد. فعالیت.

رابطه پنهانی این زوج ادامه داشت تا اینکه واحد مبارزه با فساد پلیس منچستر از رابطه استفانی با لئون مطلع شد و در سپتامبر همان سال تحقیقاتی را در مورد استفانی آغاز کرد.

کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند که استفانی با یک گروه سازماندهی شده در زمینه پولشویی، خرید و فروش مواد مخدر و سرقت همکاری داشته است. همچنین ماموران متوجه شدند که این باند خطرناک توسط لئون که در داخل زندان بوده رهبری می شود. تحقیقات همچنین نشان داد که استفانی حتی یک مظنون تحت تعقیب را در حین انجام وظیفه دستگیر نکرده است. چون از همکاران همسرش بود. بدین ترتیب استفانی در ژانویه ۲۰۲۰ دستگیر شد و از پلیس استعفا داد. وی در بازجویی ها به سوء استفاده از موقعیت خود برای ارتکاب اعمال مجرمانه اعتراف کرد. او همچنین متهم به تشویق و کمک به ارتکاب جرم بود. پنج شنبه گذشته استفانی از سوی دادگاه به ۴ سال و ۳ ماه حبس تعزیری محکوم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا