ورزشی

افشای دلایل عدم بازگشت لژیونر استقلالی به جمع آبی ها

تابستانی پر از خبر را پشت سر گذاشتید. استقلالی ها تو را می خواستند اما در نهایت در ترکیه ماندی تا برای کایسری بازی کنی. از آن به بعد سکوت کردی و حرفی در این مورد نزدی. دلیل رد شدن حضورتان در استقلال را برای ما توضیح می دهید؟

خب از باشگاه استقلال با من مذاکره کردند. چون قرارداد داشتم باید با باشگاه صحبت می کردم. واقعیت این است که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کایسری، باشگاه به نامه استقلال پاسخی نداد و این انتقال رسمی نشد.

البته فکر می کنم در همان زمان تغییرات مدیریتی هم در باشگاه کایسری انجام شد…

دقیقا هم مدیر ورزشی و هم سرپرست باشگاه برکنار شده بودند و کسی نبود که به پیشنهاد استقلال پاسخ دهد. مدیرعامل تیم هم مشغول سفر و حضور در یورو بود و به همین دلیل حضور من در استقلال لغو شد.

دوست داری این اتفاق بیفته و به استقلال برگردی؟ آرزوی قلبی شما چه بود؟

علاقه داشتم و همیشه استقلال و بازی در این تیم را دوست دارم. اگر پنجره نقل و انتقالات کایسری باز بود ممکن بود این انتقال انجام شود و من پیراهن استقلال را بپوشم که متاسفانه نشد.

بسیاری از فرشید سمیعی و مدیران باشگاه استقلال به دلیل تلاش نکردن برای این انتقال انتقاد کردند. آیا این انتقادات درست بود؟

باشگاه استقلال و شخص سامی تمام تلاش خود را برای رسمی شدن این انتقال انجام دادند اما کایسری به دلایلی که گفتم پاسخی به نامه استقلال نداد.

هواداران استقلال علاقه خاصی به تو دارند و این را زمانی متوجه شدیم که موضوع بازگشتت مطرح شد. مگر می شود روزی به استقلال برگردی و پیراهن این تیم را بپوشی؟

در حال حاضر تا سال ۲۰۲۷ با کایسری قرارداد دارم و از این به بعد نمی توان در مورد آینده صحبت کرد.

دربی تهران چهارشنبه برگزار می شود و سابقه حضور در این دیدار را دارید. پیش بینی شما از نتیجه چیست؟

این کلیشه است اما معتقدم نتیجه دربی ربطی به جدول ندارد. بازی خاصی است و آمادگی تیم ها مهم است. فکر می کنم هر دو تیم آماده هستند. هم استقلال و هم پرسپولیس از نظر قطعات و بحث فنی شرایط مناسبی دارند. فقط استقلال مثل پرسپولیس آرام نیست و همین موضوع بازی را غیرقابل پیش بینی می کند.

آخرین سوال در مورد تیم ملی است. آیا دوست دارید در مورد دعوت نشدن به اردو صحبت کنید؟

هر وقت به تیم ملی دعوت شوم با تمام توان بازی می کنم و حتی اگر در لیست نباشم دعا می کنم. این تمام چیزی است که می توانم بگویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا