ترندهای روز

افشای راز جنایت 30 هزار تومانی در کبابی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شب بیست و هشتم فروردین مرد جوانی برای صرف شام وارد یک مغازه کباب فروشی در بلوار رسالت مشهد شد، اما وقتی می خواست پول کباب ها را بدهد، به مرد کباب فروش گفت: حساب کن ۳۰ هزار تومان از تو می خواهم! این جمله با واکنش تند کباب فروشی که از ما مطالبه ای ندارید منجر به بحث و درگیری شد. از طرفی وقتی عموی مشتری جوان وارد ماجرا شد، درگیری شدت گرفت تا جایی که هر دو طرف گوشی هایشان را بیرون کشیدند و همسایه ها را صدا زدند تا برای دعوا به کوچه باربیکیو بیایند! طولی نکشید که برخی از طرفین مقابل با چوب و چماق و سلاح سرد مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و لحظاتی بعد صحنه وحشتناکی را رقم زدند. آنها که با این کشتار شبانه برای یکدیگر خط و نشان می کشیدند، وارد درگیری خونین شدند به طوری که قمه و قمه در هوا چرخانده شد و درگیری دسته جمعی وحشتناکی رخ داد.

در این بین مردی ۲۴ ساله مورد اصابت چماق قرار گرفت و به خیابان افتاد. با فرار عاملان این درگیری مهیب از محل درگیری، جوان ۲۴ ساله به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شد اما تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی نتیجه ماند و به دلیل عوارض ناشی از آن جان باخت. برخورد جسم سختی به سرش .

دقایقی پس از مرگ وی، نیروهای انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و به این ترتیب با حضور شبانه قاضی «محمود عارفی راد» در مرکز درمانی، تحقیقات کارشناسی و قضایی آغاز شد. قاضی شعبه ۲۱۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که با توجه به تجربه قضایی خود مشکوک به فرار عاملان این نزاع مرگبار شده بود، بلافاصله به مأموران بازپرسی کلانتری خواجه ربیع دستور داد تا متهمان و عاملان این نزاع را دستگیر کنند. از نزاع دسته جمعی

تحقیقات قضایی همچنان در سردخانه بیمارستان ادامه داشت که نیروهای انتظامی خواجه ربیع در چند شعبه عملیاتی و اطلاعاتی وارد عمل شدند و ۳ نفر از متهمان اصلی پرونده با دستبند و پابند به مقر پلیس منتقل شدند. این اقدام سریع عوامل انتظامی که در چارچوب قدردانی مقام قضایی قرار گرفت، منجر به صدور دستورات ویژه دیگری برای دستگیری عوامل مرتبط با جنایت شد و بدین ترتیب تمامی عوامل این درگیری مرگبار به دام افتادند. در چنگال قانون

با اعترافات متهمان در جلسات بازجویی که با سیل سوالات فنی و انحرافی قاضی ویژه قتل مواجه شد، مقدمات بازسازی صحنه قتل فراهم شد و تمامی عاملان درگیری به کباب فروشی اکنون تنها سرهنگ «محمد مرادی» (افسر پلیس آگاهی) در حالی که متهم اصلی با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی خواجه ربیع دستگیر شده و در حال نظاره گر حلقه های آهنین قانون بر روی دستانش بود، خلاصه ای از محتویات پرونده را بیان کرد. دقایقی بعد مقابل دوربین های قوه قضائیه قرار گرفت و پس از توضیح اتهامات توسط قاضی عارفی راد و تاکید بر اینکه باید حقیقت ماجرا را بگوید، خود را به طور کامل معرفی کرد و گفت: مرد جوانی که به عنوان یک نفر وارد کباب پز شده بود. مشتری در محله ما زندگی می کند، اما وقتی از بحث تقاضای ۳۰ هزار تومانی گفت، ناراحت شدم و گفتم تقاضا ندارید! اما با شروع توهین و مشاجره او با هم درگیر شد و اطرافیان را صدا زد اما در میانه درگیری جوانی ۲۴ ساله به وسط آمد. .

در پی اعترافات متهمان قتل، سایر عاملان این نزاع مرگبار که دو نفر از آنها مجروح شده بودند، هر کدام به تشریح نقش خود در این نزاع پرداختند و با حضور قاضی ویژه قتل، صحنه وحشتناک آن شب تاریک را تشریح کردند. سپس مقام قضایی دستور پایان بازسازی را صادر کرد. وی دستور داد محل قتل و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به این پرونده جنایی روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا