ترندهای روز

افشای راز سیزدهمین قتل در پرونده قاتل سریالی زنان خیابانی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

۳۸ سال پیش، کتی اسمال ۱۹ ساله در خیابانی در پاسادنای جنوبی کالیفرنیا با ضربات چاقو کشته شد. با حضور پلیس و بررسی های کارشناسی مشخص شد زن جوان در مکانی خلوت مورد حمله قاتل قرار گرفته و این فرد پس از تجاوز به زن جوان او را با چاقو کشته است. این در حالی بود که هیچ کس شاهد جنایت نبود و تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت قاتل با بن بست مواجه شد.

سال ها از قتل کتی گذشته بود و این سوال همیشه ذهن خانواده او را آزار می داد: چه کسی دخترشان را کشته است؟ شاید به همین دلیل بود که پس از گذشت حدود ۴ دهه از قتل زن جوان، مدتی پیش خانواده وی از پزشکی قانونی کالیفرنیا خواستار بررسی مجدد این پرونده شدند. به این ترتیب تحقیقات در این پرونده از سر گرفته شد و این بار با استفاده از فناوری های جدید، لباس های به جا مانده از مقتول مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت دی نام قاتل که روی لباس مقتول جا مانده بود، شناسایی شد. این دینا در بانک ژنتیک آمریکا ثبت شد و پس از چند ماه هویت عامل این جنایت شناسایی شد. تحقیقات نشان داد که قاتل کتی یک جنایتکار معروف به نام قاتل دریاچه السینور است. این مرد که ویلیام لستر ساف نام دارد در طول یک دهه جنایت ۱۲ روسپی را فریب داده بود و پس از کشاندن آنها به مکان های خلوت به آنها تجاوز کرده بود و در نهایت با ضربات چاقو آنها را به قتل رساند و اجساد آنها را در کنار دریاچه السینور رها کرد.

او اعتراف کرد که ۳۸ سال پیش، وقتی به یک تعمیرگاه کامپیوتر رفت، با کتی (کشته شد) ملاقات کرد و از او خواست در ازای دریافت ۵۰ دلار، او را به مقصد مورد نظرش برساند. اما در راه نقشه شوم خود را اجرا کرد و زن جوان را با چاقو کشت.

سه شنبه گذشته پلیس اعلام کرد که ویلیام راز قتل زن جوان را پس از ۳۸ سال فاش کرد و در زندان سن کوئنتین کالیفرنیا منتظر اعدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا