ترندهای روز

افشای راز قتل سریالی 4 دختر به دست راننده تاکسی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

به گزارش رسانه های آفریقایی، چند ماه پیش پلیس جسد دختر جوانی را در شهر روکیگا در اوگاندا کشف کرد. بررسی های اولیه حاکی از آن بود که دختر جوان ابتدا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و پس از سرقت اموالش خفه شده است. بعدها مشخص شد که این دختر چند روز پیش از خانه خارج شده و ناپدید شده و خانواده اش نیز ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داده اند.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد مقتول آخرین بار پس از خروج از منزل سوار تاکسی تلفنی شده است. در حالی که تحقیقات برای شناسایی راننده تاکسی آغاز شد، جسد ۳ دختر دیگر نیز در نقاط مختلف شهر و حتی خارج از شهر در میان بوته ها کشف شد. بررسی ها نشان داد که همه آنها مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سپس کشته شده اند.

پلیس که از مرتبط بودن همه قتل ها مطمئن بود به تحقیقات خود ادامه داد و توانست رد پای راننده تاکسی را در این جنایات پیدا کند. این مرد ۳۲ ساله که کایزاک نیاگابا نام دارد و راننده تاکسی تلفنی است با ردیابی تلفن همراه یکی از قربانیان به نام ناسالی جنینا شناسایی و در مخفیگاهش توسط پلیس دستگیر شد.

پلیس در بازجویی ها متوجه شد که او به همراه چند تن از دوستانش باندی تشکیل داده و دختران جوانی را سوار تاکسی می کنند و در مسیر ربوده اند. آنها قربانیان خود را به مناطق خلوت و حاشیه شهر برده و با کشیدن پلاستیک روی سرشان به آنها تجاوز کرده و خفه می کردند. اعضای این باند سپس اشیای قیمتی قربانیان را به سرقت برده و اجساد را در گوشه ای از شهر یا در میان بوته ها رها کردند.

با دستگیری کایزک و اعتراف وی به قتل ۴ دختر، تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای باند و شناسایی سایر قربانیان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا