ترندهای روز

افشای راز قتل سریالی 9 زن در مزارع نیشکر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

۱۷ ژوئن سال گذشته و در پی کشف جسد زنی ۴۵ ساله به نام پریموتی در مزرعه نیشکر در شهر باریلی هند، تحقیقات برای کشف راز این قتل آغاز شد. بررسی ها نشان داد مقتول ابتدا مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس با شالی که همراهش بوده خفه شده است. در حالی که تحقیقات برای کشف راز این جنایت ادامه داشت، یک ماه بعد جسد زنی ۵۰ ساله در مزارع نیشکر پیدا شد.

این قتل کاملاً شبیه قتل قبلی بود و شواهد نشان می‌داد که پلیس با یک قاتل زنجیره‌ای سروکار دارد. اما تلاش ها برای یافتن قاتل بی نتیجه ماند تا اینکه جسد زن دیگری در مزارع نیشکر پیدا شد. این زن نیز مانند قربانیان قبلی به قتل رسید، اما هیچ سرنخی از قاتل وجود نداشت. با افزایش تعداد اجساد کشف شده در مزارع نیشکر به مرور زمان، پلیس هند عملیات گسترده ای به نام “عملیات تلاش” را برای یافتن قاتل آغاز کرد. سرانجام با گذشت حدود ۱۳ ماه از جنایت اول در حالی که تعداد اجساد کشف شده در مزارع نیشکر به ۹ نفر رسیده بود، اولین سرنخ ها در اختیار ماموران قرار گرفت. این سرنخ توسط افراد محلی به پلیس داده شد که متوجه حضور مرد عجیبی در مزارع نیشکر شدند. ماموران با کمک شاهدانی که مرد غریبه را دیده بودند شروع به عکسبرداری از او کردند و همزمان با لباس مبدل به روستای هدف رفتند تا شاید بتوانند قاتل را دستگیر کنند. سرانجام پس از ماه‌ها وحشت که مردم باریلی را فراگرفته بود، مأموران توانستند قاتل زنجیره‌ای را که مردی ۳۸ ساله به نام کولدیپ کومار است، دستگیر کنند.

بر اساس گزارش پلیس، این مرد به دلیل جدایی والدینش و آزار و اذیت نامادری خود از زنان متنفر بوده و تصمیم به کشتن آنها گرفته است. او با بی اعتنایی به زنان قصد تجاوز به آنها را داشت، اما زمانی که با مقاومت قربانیان خود مواجه شد، آنها را خفه کرد و اجساد آنها را در مزارع دورافتاده رها کرد. پلیس در بررسی مخفیگاه قاتل، وسایل شخصی مقتول را که قاتل به عنوان یادگاری نگهداری کرده بود، کشف کرد. قاتل هم اکنون در بازداشت به سر می برد و جلسات رسیدگی به پرونده وی در دادگاه آغاز شده و به زودی محاکمه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا