ترندهای روز

افشای راز هولناک جنایت در باغ/ 2 جوان نگهبان 60 ساله را قربانی کردند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پانزدهمین مهر سال گذشته دوستان نگهبان باغی در روستای ریحان برای یک جمع دوستانه وارد خانه باغ شدند که ناگهان صحنه وحشتناکی پیش روی آنها قرار گرفت. “محمد ج” غرق در خون روی زمین دراز کشیده بود و دست نوشته های آغشته به خون در کنارش بود. دوستان این مرد میانسال بلافاصله او را به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل کردند. اما تلاش پزشکان برای نجات او بی نتیجه ماند و به دلیل عوارض ناشی از برخورد با اجسام سخت جان باخت.

اینگونه بود که پلیس ماجرای مرگ مرموز مامور حراست را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کرد و به این ترتیب با حضور قاضی «محمود عارفی راد» در مرکز درمانی تحقیقات گسترده قضایی آغاز شد. در حالی که گروهی آموزش دیده از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در کنار مقام قضایی ایستادند و با دستورات و دستور قاضی ویژه قتل عمد عملیات پلیسی را آغاز کردند. طولی نکشید که دامنه تحقیقات به بلوار توس رسید و کارآگاهان با بررسی صحنه جنایت در اتاق نگهبانی به سرنخ هایی از جنایت مرموز دست یافتند اما دستخط خون آلود مرد ۶۰ ساله حکایت از آن داشت. هیچ کس مقصر مرگ او نبود! با وجود این قاضی. عارفی راد» دستور داد تمامی افرادی که در ۲۴ ساعت گذشته وارد اتاق نگهبانی شده اند به صورت نامحسوس زیر ذره بین تحقیقات تحقیقاتی قرار گیرند.

در همین حال مشخص شد گوشی پیرمرد ۶۰ ساله (کشته شده) نیز سرقتی بوده و احتمال ورود سارقان به اتاق نگهبانی به عنوان فرضیه قوی روی میز تحقیقات قرار گرفته است. مدتی بعد با بررسی ابعاد مختلف این جنایت، سرنخ هایی از دو جوان ۱۸ و ۲۵ ساله به دست آمد که با «محمد ج» در فضای مجازی آشنا شده و با وی در ارتباط بودند. بررسی ها نشان داد یکی از این متهمان برای یافتن شغل به مشهد آمده و در کارواش مشغول به کار بوده اما دیگر در آن مکان حضور ندارد. در حالی که تحقیقات برای ریشه یابی این فرضیه مجرمانه ادامه داشت، ماموران انتظامی خراسان جنوبی دو جوان پریدسوری را به اتهام سرقت خودرو دستگیر کردند اما زمانی که مشخص شد «امید» ۲۵ ساله اقدام به سرقت خودرو کرده است. ، “فرزاد” (همدستش) آزاد شد و به شهرستان شیروان رفت اما در شیروان نیز به جرم سرقت از منزل دستگیر و روانه زندان شد.

مدتی بعد کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی که با نظارت مستقیم و دستورات ویژه قاضی شعبه ۲۱۱ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به توبیخ متهمان ادامه می دادند، در جریان دستگیری متهمان قرار گرفتند. با هماهنگی قضایی هر دو متهم را به مشهد منتقل کرد. پس از مدتی دو جوان مذکور لب به اعتراف گشودند و در اعترافات تکان دهنده ای به قاضی ویژه قتل گفتند: در فضای مجازی با نگهبان باغ آشنا شدیم و چون جایی برای مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی نداشتیم. به خانه باغ می رفتیم، اما وقتی متوجه شدیم که او تنها است و مجرد در آنجا زندگی می کند و از طرفی به خاطر برخی رفتارهای غیراخلاقی از او کینه توز شدیم، برای هدف دزدی بود و پس از درگیری، هر دو نفر او را با چاقو زدیم و گوشی را دزدیدیم و از آنجا فرار کردیم.

این در حالی بود که مشخص شد این مرد ۶۰ ساله قصد داشت با دست نوشته های خود مقامات قضایی و پلیس را از پیگیری قتل خود منصرف کند زیرا ممکن است آبرویش به خطر بیفتد.

با افشای راز این جنایت و دست نوشته های خونین، تحقیقات از دو متهم این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا