ترندهای روز

افشای راز هولناک مادر جنایتکار بعد از ۱۱ سال

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

۱۱:۳۰ صبح، ۱۰ ژوئن ۲۰۱۳، پلیس فلوریدا تماس های عجیبی دریافت کرد. زن جوانی چندین بار تماس گرفت و از ماموران خواست به آدرسی که او گفته بود بروند. این زن که داستین سیمونز نام داشت، در اولین تماس وقتی از او پرسیده شد که چرا باید افسران را به آدرس او بفرستند، بدون هیچ توضیح و آدرسی تلفن را قطع کرد. از آنجا که تماس از طریق تلفن همراه انجام شده است، مکان آن قابل شناسایی نیست.

۱۶ دقیقه بعد زن جوان دوباره تماس گرفت و آدرسش را داد اما این بار بدون اینکه دلیل تماس هایش را بگوید قطع کرد.

بر اساس گزارش پلیس، در حالی که ماموران در حال عزیمت به محل سکونت این زن بودند، وی مجددا تماس گرفت و درخواست کمک کرد و این بار بدون توضیح در مورد درخواست خود، تلفن را قطع کرد.

در این بین ماموران با حضور در محل سکونت وی با ورود به آپارتمان با جسد بی جان پسر بچه ۴ ساله ای به نام آنتوان هوپ مواجه شدند.

بر روی بدن او چندین کبودی وجود داشت اما دلیلی برای دستگیری مادرش توسط پلیس وجود نداشت. زیرا پزشکی قانونی علت مرگ را نارسایی تنفسی اعلام کرد.

اگرچه پلیس مادر این کودک را متهم نکرد، اما پدر آنتوان که حضانت پسرش را بر عهده داشت، معتقد بود که همسر سابق او عامل مرگ پسرشان بوده است. حتی از مادر پسرش هم شکایت کرد اما شکایتش به جایی نرسید.

اسرار این جنایت تا ۱۱ سال مهر ماند تا چندی پیش مادربزرگ مقتول (مادر استن) راز قتل نوه اش را فاش کرد. او گفت که دخترش، استن، زمانی که حضانت آنتوان را از دست داد، افسرده و اسکیزوفرنی شد. به همین دلیل او اغلب می گفت اگر آنتوان نباشد همسرم به هدفش نمی رسد. مادربزرگ مقتول ادامه داد: حتی دخترم را دیدم که بالشی روی سر پسرش گرفته و به او خیره شده است. با اظهارات این زن دوباره پرونده شروع شد و دستور دستگیری مادر ظالم صادر شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی پس از معاینه مجدد از احتمال خفگی کودک خبر داد. در همین شرایط بود که این مادر بی رحم جمعه گذشته توسط پلیس دستگیر شد و به ضرب و شتم و خفه کردن فرزندش در حین خواب اعتراف کرد. او اکنون متهم به قتل درجه یک و کودک آزاری شدید است و قاضی دستور داده است که سلامت روانی او قبل از شروع دادگاه بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا