اخبار اقتصاد ایران

اقتصادی ترین هتل های رشت برای اقامت

رشت شهر زیبای بارانی است که بازدید از آن در هر زمانی از سال جذاب و دیدنی است. کسانی که همیشه به شهرهای مختلف سفر می کنند همیشه به دنبال قیمت هتل های داخلی هستند. هتل های زیادی در رشت وجود دارد و مسافران می توانند اقتصادی ترین هتل های رشت را پیدا کنند. در این مطلب به معرفی هتل های رشت و آدرس هتل های اقتصادی رشت می پردازیم.

اقتصادی ترین هتل های مرکز شهر رشت

اقامت در شهر زیبا و سرسبز رشت شبیه اقامت در منطقه ویلایی با آب و هوای خوب است، کافی است یکی از بهترین هتل های شهر را برای اقامت انتخاب کنید. در اینجا هتل های اقتصادی درجه ۲ و ۳ را تا دیگر هتل های مرکز شهر به شما معرفی می کنیم.

هتل ایرانیان رشت

هتل های مسافرخانه نوعی اقامتگاه اقتصادی هستند که مسافرانی را که دوست دارند سفر و کاوش کنند را به خود جذب می کند. هتل ایرانیان رشت برای کسانی است که زمان کمتری را در هتل سپری می کنند و می خواهند از امکانات تفریحی خارج از محل اقامت خود استفاده کنند.

آدرس: خیابان پورسینا جنب آمبولانس سینا

تلفن: ۰۱۳۳۳۲۲۹۲۵۵

حداقل قیمت: ۴۵۰۰۰۰ تومان

هتل آپارتمان نرگس رشت

هتل آپارتمان نرگس دارای ۵ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی بوده و به عنوان خوابگاه دانشجویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هتل آپارتمان نرگس دارای رستوران، ساحل اختصاصی قایق سواری، کافی شاپ، آسانسور و … می باشد.

آدرس: رشت، فلک گاز، نرسیده به دانشگاه آزاد، کوچه شهید رجایی، بلوار لاکان

تلفن: ۰۱۳۳۳۴۲۶۷۹۵

حداقل قیمت: ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان

هتل آپارتمان ارزان نرگس رشت

هتل اردیبهشت رشت

هتل اردیبهشت این هتل دو ستاره و یکی از ارزان ترین هتل های رشت است که دارای امکاناتی مانند رستوران، استخر سرپوشیده، خدمات اینترنت بی سیم، حمام و توالت ایرانی، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و یخچال می باشد.

آدرس: رشت، میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات

تلفن: ۰۱۳۳۳۲۲۹۲۱۱

حداقل قیمت: ۴۵۰۰۰۰ تومان

هتل پردیس رشت

هتل پردیس رشت یک هتل دو ستاره با امکاناتی نظیر رستوران، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، آسانسور، روم سرویس روزانه، سرویس بهداشتی، حمام فرنگی و ایرانی، تلفن و تلویزیون در اتاق می باشد.

آدرس: رشت، بلوار امام خمینی، نبش منظریه

تلفن: ۰۱۳۳۳۳۲۱۱۸۸

حداقل قیمت: ۵۰۰۰۰۰ تومان

هتل پارک رشت

هتل پارک یک هتل ۲ ستاره ارزان قیمت و دارای امکانات هتل های ارزان قیمت رشت می باشد. هزینه مهمانان خارجی در این هتل با مهمانان ایرانی متفاوت است.

آدرس: رشت، میدان شهرداری، خیابان امام

تلفن: ۰۱۳۳۳۳۲۴۹۱۵

حداقل قیمت: ۸۸۰۰۰۰ تومان

هتل پامچال رشت

هتل پامچال رشت یک هتل سه ستاره و یکی از هتل های معروف با قیمتی مقرون به صرفه است که در مرکز شهر رشت واقع شده است. این هتل مهمان عرب زبان نمی پذیرد.

آدرس: رشت، میدان مصلی، بلوار امام خمینی

تلفن: ۰۱۳۳۳۶۶۳۸۲۲

حداقل قیمت: ۲.۵۴۸۰.۰۰۰ تومان

هتل اقتصادی پامچال رشت

هتل صبوری رشت

هتل ۳ ستاره صبوری یکی از هتل های مقرون به صرفه رشت و یک هتل آپارتمان می باشد. هتل صبوری دارای دو نوع سوئیت می باشد و خدمات اضافی این هتل مبل تختخواب شو می باشد.

آدرس: رشت، خیابان رسالت، پشت پمپ بنزین خطیبی، روبروی پارک گلستانی

تلفن: ۰۱۳۳۳۳۵۵۲۶۴

حداقل قیمت: ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

هتل شبستان رشت

هتل چهار ستاره شبستان در میدان گلسار رشت و نزدیک پارک ملت واقع شده است. اتاق های این هتل در سه کلاس درجه بندی می شوند. رستوران در طبقه ششم و کافی شاپ در طبقه همکف است.

آدرس: رشت، فلکه گلسار، ابتدای خیابان بنت الهادی

تلفن: ۰۱۳۳۲۱۱۰۳۳

حداقل قیمت: ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

هتل کادوس رشت

هتل کادوس ۵ ستاره و یکی از هتل های قدیمی و معروف رشت می باشد. هتل کادوس دارای اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته، سوئیت کوچک، سوئیت بزرگ و آپارتمان دو خوابه می باشد. رستوران و کافی شاپ چک الملوک، استخر روباز، زمین تنیس و زمین بازی به همراه پذیرایی و سالن چند منظوره آماده سرویس دهی می باشد.

آدرس: رشت، خیابان منظریه، بلوار آزادی، پلاک ۸۸

تلفن: ۰۱۳۳۳۳۶۵۰۷۰

حداقل قیمت برای ۱ شب: ۳,۳۰۰.۰۰ تومان

اقتصادی ترین هتل های اطراف شهر رشت

برای برخی از مسافران، اقامت در اطراف شهر رشت یکی از جذاب ترین کارها در سفر به شمال است. اقامت در هتل های ارزان اطراف رشت به مسافران این امکان را می دهد تا سبک زندگی مردم بومی گیلان را تجربه کنند. همچنین اقامت در هتل های اطراف رشت به مسافران این امکان را می دهد که به دور از دغدغه های شهری و سر و صدای اقامت در یک شهر بزرگ، چند روزی را بدون دردسر و در آرامش کامل در محیطی سرسبز سپری کنند.

هتل عمارت تاج گیلان رشت

اقامتگاه عمارت گیلان تاج در حدود ۲۰ کیلومتری رشت واقع شده و سوئیت های آن ۳۳ و ۲۸ متری با امکاناتی نظیر تلویزیون، کولر، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی می باشد.

آدرس: سنگر، ​​روستای شهرستان، خیابان استاد معین، نبش کوچه سنبل

تلفن: ۰۹۱۲۵۵۷۰۱۶۲

حداقل قیمت: ۵۹۵۰۰۰ تومان

هتل مهرگان رشت

هتل اقتصادی مهرگان رشت

هتل سه ستاره مهرگان رشت که در اطراف این شهر قرار دارد دارای رستوران، سالن هندبال، آلاچیق، خدمات اینترنت بی سیم، سالن کنفرانس، خشکشویی، خدمات بیدارباش، سالن اجتماعات، خدمات شبانه روزی می باشد. ، بالکن و نمازخانه.

آدرس: صومعه سرا، کیلومتر ۴۱ جاده رشت – ضیابر

تلفن: ۰۹۱۲۱۸۸۸۲۰۰۶

حداقل قیمت: ۸۰۰۰۰۰ تومان

هتل غدیر رشت

هتل غدیر رشت یک هتل دو ستاره در ۱۵ کیلومتری رشت و در منطقه کوچ صفهان واقع شده است. واحدهای اقامتی همگی در طبقه اول و به صورت اتاق های دوتخته و سه تخته می باشند. حمام اختصاصی با توالت در همه اتاق ها موجود است.

آدرس: رشت، کوچصفهان

تلفن: ۰۳۱۳۴۵۵۷۳۹۰

حداقل قیمت: ۷۰۰۰۰۰ تومان

هتل بوتیک کچا رشت

هتل بوتیک کچا رشت امکان اقامت در فضایی در دل طبیعت با آرامش و سکوت روستایی و فضایی زیبا و چشم نواز را برای مسافران فراهم می کند. اتاق این هتل بوتیک دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره می باشد. نمای بیرونی هتل چیدمانی شیک و دیدنی دارد. رستوران و کافی شاپ بوتیک هتل آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

آدرس: رشت، اتوبان رشت – قزوین، سراوان، روستای کچا

تلفن: ۰۱۳۵۸۱۱۳۰۱۷

حداقل قیمت: ۲,۹۸۰,۰۰۰ تومان

هتل تی تی ناز رشت

اقامتگاه بوم گردی تی تی ناز در طبیعت زیبای شمال دارای محیطی بکر و امکانات کافی برای اقامت است. رستوران با غذاهای عالی شمالی، استخر سرپوشیده، مبلمان راحت، روم سرویس روزانه، حمام ایرانی، تلویزیون و یخچال از جمله امکانات اقامتگاه تی تی ناز می باشد. برای رزرو و مشاهده قیمت هتل داخلی در سرتاسر ایران بهتر است چند روز قبل از سفر برنامه ریزی کنید.

آدرس: تهران، محل احمد سرا، کیلومتر ۲۰ بزرگراه رشت

تلفن: ۰۹۱۱۸۱۰۸۰۰۶

حداقل قیمت: ۳۵۰۰۰۰ تومان

هتل های جنگلی ارزان رشت

اقامت در جنگل رویایی است که مسافران زیادی را به شمال کشور می کشاند. هتل ها و اقامتگاه های جنگلی که به شما امکان می دهند چند روز زندگی را در سالم ترین هوای ممکن تجربه کنید، مکان هایی هستند که آرامش را برای مدت طولانی برای مسافران به ارمغان می آورند.

هتل بهشت ​​گیلان رشت

این اقامتگاه در کوهپایه ها و جنگل های بکر گیلان و درختان میوه فراوان واقع شده است. اتاق های ۸ و ۱۲ متری آن دارای امکانات مشترکی مانند حمام، تخت سنتی، ماشین لباسشویی و سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی است.

آدرس: ۲۰ کیلومتری رشت، روستای مشنگاه

تلفن: ۰۱۳۳۳۲۵۴۹۴۰

حداقل قیمت: ۲۲۵۰۰۰ تومان

هتل سرای فخر رشت

اقامتگاه های بوم گردی انواع جدیدی از هتل ها هستند. سرای فخر یک خانه بومی نوساز به شکل کلبه چوبی با ۶ اتاق با تخت یا سرویس خواب است. انواع غذاهای محلی در این هتل سرو می شود.

آدرس: استان گیلان، شهرستان رشت، روستای فخر

تلفن: ۰۹۰۳۱۷۴۹۰۹۷

حداقل قیمت: ۱.۱۵۰.۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا