ترندهای روز

اقدامات اسنپ برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

با گرم شدن هوا، اسنپ هر ساله اقداماتی را برای بهبود تهویه مطبوع در سفرهای اسنپی انجام می دهد. اسنپ ​​امسال با شروع گرما در شهرهای مختلف کشور اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد. این اقدامات به طور منظم از طریق کانال های رسمی اسنپ اطلاع رسانی می شود.

اقدامات فوری برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

به گزارش روابط عمومی اسنپ، بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای طرح های تشویقی اسنپ برای استفاده رانندگان از کولر در سال ۱۴۰۳ هزینه شده است که نزدیک به ۸۰۰ هزار کاربر راننده با استفاده از این طرح بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار سفر سریع و باحال انجام داده اند.

همچنین بیش از ۱۲ هزار مورد شارژ کولر توسط باشگاه رانندگان اسنپ ارائه شده است و مجموع تخفیف های شارژ گاز کولر در سال ۱۴۰۳ از باشگاه رانندگان اسنپ بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است. در ادامه به بررسی اقدامات اسنپ برای ارتقای کیفیت سفرهای تابستانی اسنپ می پردازیم.

اطلاع رسانی به کاربران راننده

اسنپ ​​همزمان با شروع فصل گرما در کانال هایی برای کاربران راننده از مزایای روشن کردن کولر در سفر، راهکارهای استفاده صحیح از کولر و لزوم تهویه مناسب اطلاع رسانی می کند. در طول سفرها اقدامات این شرکت به اطلاع رسانی ختم نمی شود و اسنپ راهکارهای متعددی برای ترغیب کاربران راننده به استفاده از کولر در ساعات گرم روز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

طرح تابستانه شارژ کولر گازی

با نزدیک شدن به روزهای گرم، اسنپ با در نظر گرفتن امکانات ویژه برای کاربران، رانندگان را به سرویس کولر خودرو تشویق می کند. باشگاه رانندگان اسنپ خرداد ماه”طرح تابستانه شارژ کولر گازی” برای کاربران راننده در سراسر کشور اجرا شده است. این تخفیف به مدت محدود و از طریق سایت کارفیکس در اختیار کاربران راننده قرار می گیرد تا با صرف کمترین هزینه (۵۹۹ هزار تومان) به استقبال سفرهای اسنپی در روزهای گرم تابستان بپردازند.

در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۲۰۰۰ سرویس شارژ کولر توسط باشگاه رانندگان اسنپ استفاده شد و تاکنون مجموع تخفیف شارژ کولر گازی بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است. ارائه خدمات شارژ کولر تا پایان شهریور ادامه دارد.

طرح‌های تشویقی Snap On Commission

اسنپ ​​با مشاهده کاربران راننده که به تهویه خودرو خود اهمیت می دهند، طرح های تشویقی ویژه ای شامل تخفیف یا معافیت از کمیسیون را در نظر می گیرد. طرح تشویقی برای استفاده از کولر از ابتدا خرداد شروع شد و ۶ هفته است که اجرا می شود. این طرح به صورت هفتگی برای کاربران راننده ارسال می شود. در این طرح به ازای هر سفر عادی که نظر مثبت «استفاده از کولر» توسط مسافران ثبت شود، کارمزد نیم بها محاسبه و مبلغ کسر شده بابت کارمزد پس از پایان طرح عودت داده می شود. برای دریافت ۵۰ درصد تخفیف کمیسیون لازم است در سفرهای عادی اسنپی هیچ گونه نظر منفی مبنی بر عدم استفاده از کولر از مسافران ثبت نشود.

تاکنون بیش از ۸۰۰۰۰۰ کاربر راننده از این طرح استفاده کرده اند و بیش از ۴۲۰۰۰۰۰ سفر سریع و باحال انجام شده است. ارزش جوایز طرح تشویقی استفاده از کولر در سال ۱۴۰۳ نیز بیش از ۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

طرح تشویقی «سفرهای باحال» تا پایان شهریور با بازگشت ۷ درصد هزینه سفر (به جای پورسانت نیم بها) کاربران راننده ادامه خواهند داد.

بازخورد مسافران در پایان سفر

کاربران مسافر می توانند پس از پایان هر سفر به سفر خود امتیاز دهند و دلایل این رتبه بندی را افق میهن کنند. با شروع فصل گرما دو گزینه استفاده از کولر و عدم استفاده از کولر به نظرسنجی پایان سفر اضافه شده است که مشارکت فعال کاربران در این نظرسنجی به اسنپ برای بهینه سازی کمک می کند. شرایط تهویه مطبوع ماشین همچنین مشارکت حداکثری مسافران در نظرسنجی پایان سفر می تواند نقش مهمی در تشویق کاربران رانندگانی که از کولر استفاده می کنند داشته باشد.

اقدامات فوری برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

اقدامات فوری برای سفرهای خنک در روزهای گرم تابستان

الزام روشن شدن کولر در سفرهای اکوپلاس

با توجه به اجباری بودن استفاده از کولر گازی در سفرهای اکوپلاس، در صورت دریافت بازخورد «عدم استفاده از کولر گازی» از کاربر مسافر، قوانین ابتدا به اطلاع کاربر راننده خواهد رسید. اگر این بازخورد تکرار شود، کاربر راننده تا یک هفته نمی تواند سفرهای پلاس را دریافت کند. در صورت تکرار مجدد پس از فعال سازی، دسترسی کاربر راننده به سرویس پلاس تا پایان تابستان قطع خواهد شد.

گزارش کاربران مسافران به اسنپ کمک می کند تا کاربران رانندگانی را که در ساعات اوج گرما به تهویه مطبوع خودرو توجه نمی کنند، شناسایی کند، آنها را به استفاده از کولر گازی به طرق مختلف تشویق کند و در صورت تکرار، محدودیت هایی را برای این کاربران اعمال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا