فناوری

اقدامات تخریبی دشمن با شکست مواجه خواهد شد/ شرکت در ایران تحلیلات حق و وظیفه آحاد ملت است

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی آزاد در پنجمین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم ایران تحلیلاتی بار دیگر حادثه تروریستی گلزار را تسلیت گفت. . شهدای کرمان گروه تروریستی داعش را گروهی تکفیری و ضعیف النفس خواندند. وی آن را کاملا اسلامی دانست و تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش خود را منتسب به دین مبین اسلام می داند در حالی که نه تنها در گفتار و عملکرد این گروه نشانی از نظام عالی دین مبین اسلام نیست، بلکه اقدامات این گروه مخالف نص صریح قرآن کریم و مبانی اسلامی است. است.

وی افزود: با توجه به آیه نفی ریش که می فرماید «و نمی خواهد او باعث می شود خداوند برای کافران علی مومنان سابلپس مؤمن نباید تحت حکومت کفار باشد و به ظالمان اعتماد نکند. زیرا خداوند متعال در قرآن می فرماید که خیر آنها رفتند به آنهایی که به آنها ظلم شد پس به خودت بچسب آتش به اشاره دارم مینویسم از جانب بدون خدای مقدسین سپس خیر شما مسیحی خواهید شد: و (ای مؤمنان) هرگز با ستمکاران دوست نباشید و آنها را تشویق کنید در غیر این صورت آتش (عذاب آنها) شما را نیز خواهد گرفت.

دادستان کل کشور ادامه داد: هرکس مؤمنی را عمدا بکشد در جهنم مجازات می شود. باز کن او می کشد باور کردن به عمد پاداش او جهنم جاویدان خشم خدا در بالا و یک نفرین و آماده شده برای او عذاب عالی: هر که مؤمنی را از روی عمد بکشد عذابش جهنم است در حالی که همیشه در آن می ماند و خداوند بر او غضب می کند و او را از رحمت خود دور می کند و عذابی بزرگ برای او آماده کرده است. این در حالی است که گروه تروریستی داعش خود را اسلام می داند اما نه تنها دشمنی با استکبار جهانی ندارد بلکه مورد حمایت آمریکا و اسرائیل نیز هست و مانند رژیم اسرائیل با بمباران مردم بی گناه و زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی آزاد گفت: داعش و آنها داعش هستند در عین حال خود را مستقل از استکبار می دانند که سران آمریکا آشکارا از ایجاد داعش توسط خودشان صحبت کرده اند.

وی از اهمیت حضور در ایران تحلیلات خبر داد و گفت: پس از اعلام اسامی کاندیداهای واجد شرایط، شور و نشاط برای ایران تحلیلات در سراسر کشور افزایش یافته است که نوید برگزاری ایران تحلیلاتی پرشور با مشارکت بالا را می دهد. فدکی می گویند خداوند به اطاعت ما از اهل بیت دستور داد تا امت ها و امامت ما را سامان دهیم تا تفرقه از بین برود.

پیروی از دستورات و ارزش های اسلام موجب وحدت و همدلی کشور می شود

دادستان کل کشور با اشاره به سخنان حضرت فاطمه (س) که فرمودند اطاعت از امر مسلمین و امامت ما موجب وحدت جامعه می شود، تصریح کرد: اگر نظم در همه امور دنیوی می خواهیم. و انسجام و همدلی اجتماعی در کشور ما، اطاعت و پیروی از رسول گرامی اسلام و اهل بیت او ضروری است. از دیدگاه پیامبر، حضرت زهرا(س) تنها راه فرار از تفرقه و کسب عزت و استقلال با حرکت در راه و مکتب اهل بیت است.آ) یعنی جامعه و کشوری که انسجام و همدلی داشته باشد در مقابل دشمنان شکست نمی خورد. ملتی پیرو راه اهل بیت (ع)آ) او تصمیم گرفت از تفرقه دوری کند و شکست نخواهد خورد.

وی تصریح کرد: از سخنان متواتر امامان استآ) وحدت و انسجام هدف حفظ جامعه اسلامی است. چون با وحدت و مشارکت است که جامعه مقتدر و مستقل می شود، به فرموده حضرت زهرا(س) می توان گفت حضور در ایران تحلیلات برای ایجاد همدلی و اتحاد و توقف لازم است. طمع دشمنان کشور، حضور گسترده در ایران تحلیلات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی از آثار تحریم های ظالمانه می کاهد. هدف از تشکیل ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم ایران تحلیلاتی کشور و برگزاری جلسات متعدد در سراسر کشور، به حداقل رساندن تخلفات و جرایم ایران تحلیلاتی است. با رویکرد پیشگیرانه و جلوگیری از ورود پرونده به دستگاه قضایی انجام می شود. در گام بعدی باید به دنبال فراهم آوردن بستری برای افزایش مشارکت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی عنوان داشت: زمینه را برای حضور بالا در ایران تحلیلات فراهم کنید. هر نهادی بنا به وظایف خود و هر استانی با توجه به موقعیت محلی استان باید اقدامات تعاونی را در دستور کار خود داشته باشد. مشارکت گسترده مردم در ایران تحلیلات حق و تکلیف است، هر چیزی که باعث کاهش مشارکت مردم در ایران تحلیلات شود باید متوقف شود و هر اقدامی که شور و نشاط ایران تحلیلاتی را افزایش دهد باید تقویت شود.

وی راهبرد اصلی ستاد مرکزی برای پیشگیری از تخلفات ایران تحلیلاتی را توجیه و اقناع دانست و گفت: راهبرد اصلی این ستاد در ابتدا توجیه و در مراحل بعدی راهنمایی و تذکر است. این سه راهبرد باید توسط نامزدهای ایران تحلیلاتی، مراکز حامیان آنها و ذینفعان مربوطه مورد توجه قرار گیرد. در طول ۴۴ سال گذشته به همگان ثابت شده است که مردم ایران مردمی فهمیده، بصیر و فرهیخته عاشق کشور خود و اقدامات دشمن هستند. و برخی از افراد غافل و ناآگاه مانند گذشته در ایجاد یأس ناکام خواهند بود.

داوطلبان از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند

دادستان کل کشور ضمن قدردانی از استقبال و مشارکت گسترده نامزدهای ایران تحلیلاتی که نشان از علاقه آنان به کشور دارد، خطاب به نامزدها تصریح کرد: از این عزیزان تقاضا داریم قانون ایران تحلیلات را رعایت و از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند. کاندیداهای محترم و ستادهای ایران تحلیلاتی آنها بدانند که بهترین تبلیغ برای آنها رعایت قانون و رعایت ضوابط است، کسانی که صلاحیت تایید شده دارند مراقب باشند صلاحیتشان باقی بماند. رهن رعایت قانون است، در قانون فعلی ایران تحلیلات به موضوع احراز صلاحیت نهایی نیز توجه شده و افراد نباید با فعالیت های غیرقانونی صلاحیت خود را تضعیف کنند.

وی رعایت اخلاق را یکی از ملزومات فعالیت های ایران تحلیلاتی دانست و گفت: نامزدهای محترم به عنوان یک مسلمان و یک ایرانی باید قانون و اخلاق را با هم رعایت کنند و از انجام کارهایی که خارج از شأن یک نامزد ایران تحلیلاتی است، خودداری کنند. کشور. مایه افتخار نظام اسلامی است. در طول ۴۴ سال گذشته، برگزاری ایران تحلیلات همواره به عنوان یک اصل دموکراسی پذیرفته شده و آرای مردم در تعیین سرنوشت کشور مؤثر بوده است. مقامات به طور مستقیم یا غیرمستقیم ایران تحلیل می شوند و کسانی که ایران تحلیل می شوند فرزندان خودشان هستند.

ما در کشور سلیقه های مختلف داریم اما دشمنی هرگز

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با بیان اینکه سلایق سیاسی متفاوتی در کشور داریم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد سلایق و نظرات مختلف سیاسی در کشور هستیم که برای رشد بسیار مفید است. و توسعه کشور است. اما آنچه مایه مباهات است این است که ما علاوه بر اختلاف نظر و سلیقه، دشمنی نداریم. می بینید که همه مدارس برای ایران تحلیلات ثبت نام کرده اند و خود را برای رقابتی سالم و نزدیک برای فعالیت های ایران تحلیلاتی آینده آماده می کنند و این یکی از افتخارات نظام اسلامی و ظرفیت و قوت آن است. اداره نظام که باید قدردان آن باشیم و همچنین حضور گسترده و کم نظیر اقشار مختلف مردم در مناسبت های مختلف نشان از همین موضوع دارد که نمونه آن حضور چند میلیونی در مراسم تشییع است. از شهید حج. قاسم سلیمانی و همچنین حضور در مراسم بیست و دوم بهمن، ۱۳ آبان و روز مقدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا