بانک و بیمه

اقدامات صنعت بیمه در پویش نه به تصادف را واقع‌بینانه رصد کنید

پس از انتشار و تأمل یک ماده در مورد بیمه مرکزی برای کمپین ، که از یک حادثه تشکر نمی کند ، از رسانه ها که در وظایف و مأموریت های خود به این موضوع پرداخته اند ، تشکر نمی کند و ضعف های مزایای بیمه مرکزی موارد زیر است: افکار عمومی:

۲. کارشناسان و کارشناسان موافق هستند که این کمپین حادثه را حذف نمی کند و نتیجه فوری حاصل می شود. با این حال ، هدف از این کمپین هشدار دادن به هموطنان برای مطابقت بیشتر با قوانین و مقررات درایو از یک سو است.

۲. بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه مستقیم صادر نمی کند ، و فعالیت های بیمه آن محدود به پذیرش بیمه اتکایی است که به عنوان حامیان شرکتهای بیمه مستقیم عمل می کند ، به طوری که خطرات در شرکت های بیمه ادغام نشوند و بنابراین هیچ رابطه مستقیمی با بیمه گر و بیمه شده ندارند.

۱- یکی از گزارش های مهم صرف نظر از هدف این کمپین ، نه به طور اتفاقی و اساساً هدف این نوع کمپین و بدون معاینه میدانی ، اجرای دستگاه های مختلف ، از جمله بیمه مرکزی و با وجود فعالیت های جامع بیمه مرکزی در این زمینه از ابتدا. اسفند ۲ ، که بخشی از نتایج منتشر شده در چند روز گذشته و بخشی از آن در پایان کمپین به عنوان یک کمپین بزرگ غایب ارائه شده است. چنین ادعایی هنگامی رخ داد که بیمه مرکزی از این نظر از اهمیت اصلی برخوردار نباشد ، و ثانیاً برخی از پیشنهادهای بیان شده در این گزارش حاکی از آن است که تولید کنندگان حداقل یک سال در برخی مناطق داشته اند. به عنوان مثال ، پس از یک سال ، نویسندگان گزارش هنوز آگاه نیستند که میزان تسکین اجباری ۵ ٪ کاهش می یابد. خطاهای ناخالص دیگری نیز در گزارش وجود دارد که به دیگری برون سپاری می شود.
غیر ضروری برای ذکر این نکته که هیچ وظیفه و مأموریت خاصی برای بیمه مرکزی در کمپین اجرا و اجرای برنامه های موجود از طریق بیمه مرکزی ، آسیب های جسمی و شرکتهای بیمه در این پیشاهنگ بر اساس مسئولیت اجتماعی و حساسیت خود نسبت به پیامدهای تلخ حوادث خیابانی وجود ندارد.

۲- “طراحی ، سازماندهی و اجرای یک نظرسنجی ملی در مورد پیامدهای اقتصادی-اجتماعی حوادث ترافیکی در جامعه” ، “تولید ، تولید و انتقال تیزر تلویزیون به IRIB استانی” و “محتوای مرتبط با محتوا” برخی از مهمترین محورهای فعالیتهای بیمه مرکزی در این پیشاهنگ هستند. اسفند ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده و در حال حاضر اجرا می شود. علاوه بر این ، سندیکای بیمه ایران و شرکت های بیمه مطابق با وظایف و مأموریت های خود اجرا یا در حال انجام بودند.
با این حال ، تمام رسانه های تحت تأثیر در بالا با مشاهده عملکرد بخش های مختلف در کمپین درخواست می شوند ، نه به طور اتفاقی پس از پایان انجام یک مقایسه مقایسه ای به منظور ارزیابی عملکرد بیمه مرکزی و صنعت بیمه در این کمپین.

سرانجام ، ما به هواداران و کسانی که در تلاش هستند تا ضررها و قربانیان حوادث ترافیکی را کاهش دهند ، اطمینان می دهیم و امیدواریم که اصلاحات ساختاری و اساسی از طریق تصحیح ساختاری و اساسی در برخی از عوامل مؤثر بر پرسنل و مقررات ، از طریق تصحیح ساختاری و اساسی.
بدیهی است که گزارش کامل و نتایج همکاری سرپرست صنعت بیمه در آینده منتشر می شود و مسیر قضاوت در مورد موفقیت صنعت بیمه صاف تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا