اخبار اقتصاد ایران

اقدامات مهم بانک شهر برای رفع چالش نقدینگی پزشکان و فعالان صنعت داروسازی :: افق میهن

معاون وصول اعتبارات و مطالبات بانک شهر با اشاره به اقدامات مهم این بانک برای حل چالش نقدینگی پزشکان و فعالان صنعت دارو گفت: بانک شهر همواره حامی جامعه پزشکی، توسعه و تکمیل پروژه ها در حوزه سلامت است. و دارویی با تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات. انجام داده است

به گزارش افق میهن، ایمان امینی پور با بیان اینکه ابزارهای نوین مالی و اعطای اعتبارات مورد نیاز برای توسعه صنعت داروسازی و کمک به تعمیر و تجهیز کلینیک ها و مطب های پزشکان در سراسر کشور است، اظهار داشت: در این راستا با استفاده از ابزارهای جدید مالی و اعطای اعتبارات مورد نیاز برای توسعه صنعت داروسازی و کمک به تعمیر و تجهیز درمانگاه ها و مطب های پزشکان در سراسر کشور اقدام می شود. اولویت سیاست های اعتباری بانک شهر است، گفت: خوشبختانه این اقدامات بانک شهر باعث افزایش ظرفیت تولید دارو در کشور و ارائه خدمات بهتر به جامعه پزشکی کشور شده است.
امینی پور با اشاره به بسته اعتباری اعطایی بانک شهر به پزشکان، ادامه داد: اکنون امکان پرداخت تسهیلات تا سقف ۸۰ میلیارد ریال برای خرید مطب و ملزومات پزشکی در تهران و تا سقف ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان ها برای پزشکان وجود دارد.
معاون اعتبار و وصول بدهی بانک شهر تاکید کرد: استقبال پزشکان از بسته اعتباری بانک شهر در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه بانک شهر نگاه متفاوتی به نیازهای فعالان عرضه دارو دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به وابستگی صنعت داروسازی کشور به واردات مواد اولیه و لزوم استفاده از خدمات ارزی؛ با توجه به نیازهای فعالان حوزه عرضه دارو، نیازهای فعالان حوزه عرضه دارو نیز متفاوت است. این بانک تامین به موقع ارز و انجام فرآیند بانکی در کوتاه ترین زمان ممکن را در دستور کار شعب قرار داده است.
امینی پور تصریح کرد: شرکت های دارویی می توانند برای تامین نیاز خود از خدماتی مانند تخصیص ارز و حواله برای واردات دارو، پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه و تجهیزات و همچنین ابزارهای تامین مالی زنجیره تولید استفاده کنند.
معاون اعتبارات و مطالبات بانک شهر در پایان گفت: این بانک به عنوان بانک پیشرو در خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه؛ با پرداخت ۳۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به پزشکان و فعالان صنعت دارو از آنان حمایت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا