ترندهای روز

اقدام جدید ایلان ماسک در توییتر جنجالی شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ایلان ماسک در اقدامی جنجالی قصد دارد عملکرد دکمه بلاک را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) تغییر دهد.

شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) به زودی عملکرد دکمه بلاک را تغییر می دهد تا فرد مسدود شده همچنان پست های عمومی شخص را ببیند.

ایلان ماسک روز دوشنبه اعلام کرد که حساب های کاربری مسدود شده همچنان نمی توانند با شخصی که مسدود کرده اند تعامل داشته باشند، اما به زودی می توانند پست های عمومی آنها را مشاهده کنند.

حالا اگر کاربری را در توییتر بلاک کنید، آن کاربر دیگر نمی‌تواند توییت‌های شما را ببیند. اگرچه می توان این محدودیت را به راحتی دور زد، اما این عملکرد با به روز رسانی جدید تغییر خواهد کرد.

اقدام جدید ایلان ماسک در توییتر جنجالی شد

حدود ۱۰ سال پیش، توییتر نیز چنین تغییری را در عملکرد بلاک اعمال کرد، اما خیلی زود از اقدام خود پشیمان شد و بلاک را به روش قبلی بازگرداند. در آن به‌روزرسانی کوتاه مدت، کاربر مسدود شده می‌توانست علاوه بر دیدن محتوای عمومی با کاربر مسدودکننده تعامل داشته باشد، اما فرد مسدودکننده با اینکه دیگران قادر به مشاهده آن بودند، تعامل داشت. به روز رسانی توییتر در سال ۲۰۱۳ به دلیل واکنش شدید کاربران بلافاصله لغو شد.

این بار قرار نیست مانند سال ۲۰۱۳ باشد و فرد مسدود شده قادر به تعامل نخواهد بود و فقط پست های عمومی را می بیند.

کاربران شبکه های اجتماعی از عملکرد بلوک برای فاصله گرفتن از آزاردهنده ها و ترول ها استفاده می کنند. باید منتظر ماند و دید واکنش کاربران به سیاست جدید شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا