ورزشی

اقدام ویژه مدیرعامل پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

پرسپولیس هنوز کار نقل و انتقالات را تمام نکرده و این باشگاه یک مهاجم خارجی و احتمالا بازیکن ایرانی به خدمت خواهد گرفت. قرمزها در چند پست به بازیکنانی نیاز دارند و درویش و گاریدو می دانند که بدون جذب چند بازیکن دیگر، پرسپولیس کار بسیار سختی در حرکت رو به جلو خواهد داشت.

پرسپولیس خروجی های زیادی داشته و تقریبا ۴۰ درصد از ترکیب اصلی این تیم رفته است. این در حالی است که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران باید با تیم های پر ستاره آسیایی در لیگ نخبگان آسیا که هر کدام تا دندان مسلح هستند به میدان برود و رقابت با آنها کار آسانی نیست.

درویشی که همچنان به عنوان مدیرعامل در راس باشگاه است، امسال برخلاف سال های گذشته بیشتر در نقل و انتقالات حضور داشته و نقل و انتقالات باشگاه مستقیما با نظر درویش انجام شده است. درویش که این روزها به دلیل نقل و انتقالات نه چندان خوب تحت فشار هواداران و فضای مجازی قرار گرفته و نتوانسته چندین گزینه را جذب کند، می خواهد از آخرین خرید خارجی خود نهایت استفاده را ببرد.

وی تاکید کرد که مهاجم خارجی جذب خواهد شد. او باید مشهور و سرشناس باشد و سابقه بازی در تیم های بزرگ را داشته باشد. به همین دلیل او چندین گزینه ارائه شده به همین دلیل را رد کرد و اجازه مذاکره با این بازیکنان را که اتفاقا مورد تایید گاریدو قرار گرفت، نداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا