ترندهای روز

اقدام کانادا علیه سه خواننده مشهور ایرانی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در ادامه سنگ اندازی های دولت کانادا برای برگزاری کنسرت خوانندگان ایرانی در شهرهای مختلف این کشور، برگزاری کنسرت های سیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی نیز در هاله ای از بلاتکلیفی قرار گرفت.

در ماه های اخیر کنسرت خوانندگان مقیم کشورمان در شهرهای مختلف کانادا به دلیل سنگ اندازی از سوی مجموعه های دولتی در زمینه مهاجرت با مشکلات عدیده ای مواجه شده است که باعث لغو بسیاری از این کنسرت ها شده است. لغو شد. یا در فروش بلیت با مشکلات زیادی مواجه شوید.

شرایطی که طی ماه های گذشته برای هنرمندانی چون همایون شجریان، بابک جهانبخش، مجید رضوی و تعدادی دیگر به وجود آمد و باعث شد تا برای برگزاری کنسرت با مشکلات زیادی مواجه شوند. مسیری که در روزهای گذشته برای کنسرت سیروان خسروی، زانیار خسروی و مازیار لشنی (ایهام) ایجاد شد و با انتشار پست هایی مشترک به این اتفاق واکنش نشان داده اند.

اقدام کانادا علیه سه خواننده مشهور ایرانی

سیروان خسروی در جدیدترین مقاله خود نوشت: متاسفانه با وجود استقبال گرم شما و فروش تمامی ۶۰۰۰ بلیت کنسرت های ونکوور و تورنتو در کمتر از ۲۴ ساعت، به دلیل عدم همکاری اداره مهاجرت کانادا، ویزای برخی از اعضای گروه صادر نشده اند. است

برای برگزاری این تور ماه ها تمرین فشرده با نوازندگان و همچنین برنامه ریزی بسیار دقیق بر اساس حضور تیم فنی بین المللی انجام شده است.

از آنجایی که اجرای این کنسرت با استانداردهای مورد نظرمان بدون حضور نوازندگان دائمی گروه امکان پذیر نیست، در صورت عدم صدور روادید کل گروه طی چند روز آینده، برخلاف میل باطنی خود، مجبور به لغو کنسرت خواهیم شد. در ۳۱ اوت (۱۰ شهریور ) و ۶ سپتامبر (۲۰ شهریور) خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا