اخبار اقتصاد ایران

اقساطی صاحب خانه شوید | فروش قسطی املاک دولت با ودیعه ۲۰ درصدی + جزئیات خرید قسطی مسکن

معاون جمع آوری و فروش اموال تملک شده از حراج ۳۵۰ ملک تملک شده خبر داد و گفت: مردم می توانند املاک را به صورت اقساطی خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش سازمان تملک اموال، مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال از ۱۰ مهر ماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت آغاز می شود.

علیرضا نورنژاد،عضو هیئت مدیره و معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال، به تشریح جزئیات این مزایده پرداخت و اظهار داشت: متقاضیان شرکت در مزایده اموال غیرمنقول می توانند از فردا ۱۹ مهرماه، با بررسی پیشنهادات و بازدید از املاک، حداکثر. تا ۲۸ مهرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنید. همچنین در تاریخ ۳۱ مهرماه پیشنهادات رمزگشایی و برندگان اعلام خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین مزایده های ملکی با قیمت پایه املاک مسکونی، صنعتی، تجاری و غیره در حدود ۶ هزار میلیارد تومان در حال انجام است، تصریح کرد: بیش از ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شد و یکی از با ارزش ترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود ۱۲۰۰ متر مربع به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. همچنین سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان مشمول این حراج می باشد.

نورنژاد افزود: ملکی متعلق به شرکت کوروش شرکت به ارزش پایه حدود ۵ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده است، گفت: متقاضیان شرکت در مزایده می توانند ۵ درصد ارزش پایه ملک را واریز کنند و همچنین برخی از املاک به صورت اقساطی به فروش می رسد. به طوری که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا