اخبار اقتصاد ایران

اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می ‌شود | به سمت سیستمی شدن مالیات در حرکت هستیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای مشوق های مالیاتی مشاغل و مشاغل، اقساط بلندمدت برای افرادی که از تبصره ماده ۱۰۰ استفاده می کنند در نظر گرفته شده است.

افق میهن به نقل از تسنیم، سید محمدهادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به اصناف، پیشه وران و بازاریان در سال گذشته ۱۰ برابر میز خدمت ما نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است، اظهار داشت: . افزایش یافته است، گفت: هدف اصلی ما در استفاده از ظرفیت تبصره ماده ۱۰۰ انجام وظایف و ایجاد تحول در اخذ مالیات از اصناف بود. وظایف مربوط به اخذ مالیات باید انجام شود.

وی افزود: با این رویکرد موفق شدیم سفارشات خوبی در خصوص افزایش ظرفیت تبصره ۱۰۰ به دست آوریم به طوری که به سقف فروش در تبصره ۱۰۰ تا ۱۸ میلیارد تومان رسیدیم یعنی بیش از ۳ برابر افزایش یافته است. سال گذشته است.

سبحانیان تصریح کرد: در راستای توسعه مشوق ها، اقساط بلندمدت برای مشاغل و فعالان اقتصادی که از تبصره ماده ۱۰۰ استفاده می کنند، یکی از موضوعات اصلی مطرح شده در جلسه با اصناف و بخشنامه ها در نظر گرفته شده است. تبصره ماده ۱۰۰ مصوب شد. و مشارکت اتحادیه های کارگری فراهم شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با رویکردهای جدید مالیات های استانی به سمت نظام مند شدن مالیات ها پیش می رویم و به سمت استفاده از ضرایب کاهش در رسیدگی ها پیش رفته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا