ورزشی

الاتحاد عربستان ۱ – الاهلی مصر ۳/ خداحافظی یاران بنزما از جام باشگاه‌های جهان

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های جهان، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که میزبان بازی های این رقابت ها است، در شهر الاهلی مصر (قهرمان قاره آفریقا) میزبانی کرد. باریدا عربستان که با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد.

در نیمه اول الاهلی با برخورد توپ به مدافع الاتحاد در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد و نماینده مصر با یک گل از جده تایگرز پیش افتاد. در پایان نیمه اول همین اتفاق برای اتحاد افتاد و کمک داور ویدیویی یک ضربه پنالتی را به سود یاران بنزما اعلام کرد. اما پنالتی ستاره فرانسوی را دروازه بان الاهلی مهار کرد.

با وجود حملات الاتحاد در نیمه دوم، این الاهلی بود که در ۳ دقیقه (دقیقه ۵۹ و ۶۲) ۲ بار دیگر دروازه اتحاد را باز کرد تا عملا نسخه نماینده عربستان پیچیده شود. کریم بنزما در دقیقه ۲+۹۰ یکی از گل ها را جبران کرد اما دیگر برای بازگشت به بازی دیر شده بود.

الاهلی مصر که در دقیقه ۹۰ آنتونی مودست را از دست داد و پس از سه دقیقه حضور در زمین با کارت قرمز مستقیم، با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل الاتحاد عربستان به نیمه نهایی جام باشگاه های جهان راه یافت. قهرمان باشگاه های آمریکای جنوبی مقابل فلومیننزه برزیل شد. و سه روز دیگر (دوشنبه) باید به مصاف این تیم برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا