ترندهای روز

الاغ گم‌شده پس از ۵ سال در میان یک گله گوزن وحشی پیدا شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

صاحبان یک الاغ اهلی که ۵ سال پیش در نزدیکی آبورن، آلاباما مفقود شده بود، او را به طور تصادفی در میان گله آهوهای وحشی پیدا کردند.

این الاغ که “دیزل” نام داشت در سال ۲۰۱۹ مفقود شد و در مزرعه آقای دروری تری و همسرش به همراه سایر حیوانات خانگی زندگی می کرد.

صاحبان این حیوان می گویند که با آن برای قدم زدن در نزدیکی دریاچه رفته بودند و چیزی در راه باعث ترس الاغ شد. آقای تری گفت: “ما فکر می کنیم ممکن است یک شیر کوهی او را ترسانده باشد.” او فقط فرار کرد.»

آنها هفته ها به دنبال این حیوان در داخل و اطراف این مسیر بودند و حتی با پهپاد به دنبال آن می گشتند، اما هرگز الاغ را پیدا نکردند.

حدود یک ماه پس از ناپدید شدن این حیوان، یک دوربین ردیاب برای مدت کوتاهی حرکات او را در شب ثبت کرد و صاحبان الاغ بعداً ردپایی از او پیدا کردند، اما تلاش آنها برای یافتن دیزل بیشتر بی نتیجه ماند.

آقای تری گفت: «ما بالاخره به نوعی تسلیم شدیم. فقط به این دلیل که دیگر اثری از او نبود.»

اکنون، پنج سال بعد، دیزل به طور تصادفی در حال چرا در میان گله ای از گوزن یا واپیتی، گوزن وحشی بومی آمریکای شمالی، پیدا شد.

در واقع مردی به نام «مکس فنل» در حال قدم زدن در طبیعت بود که الاغی در میان گله آهو توجه او را جلب کرد.

او از این صحنه فیلم گرفته و در حساب شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. آقای تری می گوید مطمئن است که این الاغ دیزل است.

او گفت: این شگفت انگیز بود. بالاخره دیدیمش و فهمیدیم حالش خوبه. او بهترین زندگی را دارد و شاد و سالم است.»

وی افزود: حتی نشانه هایی وجود دارد که دیزل از خانواده جدید خود در برابر شکارچیانی مانند کایوت ها محافظت می کند و ممکن است یک شیر کوهی را کشته باشد.

یک گله آهو در چند کیلومتری جایی که دیزل برای اولین بار ناپدید شد، مشاهده شد. در این منطقه الاغ وحشی وجود ندارد.

آقای تری با اشاره به اینکه آنها هیچ برنامه ای برای بازگرداندن دیزل ندارند، گفت: «تقریباً غیرممکن است که او را بگیریم. “او اکنون واقعاً یک گور وحشی است.”

به گفته صاحبان این الاغ، دیزل اکنون حدود ۸ سال سن دارد. خرها معمولاً ۳۰ تا ۴۰ سال عمر می کنند.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا