ورزشی

السد یک – پرسپولیس صفر

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السعد قطر رفت و این دیدار با برتری یک بر صفر السعد به پایان رسید.

السد ۱ – پرسپولیس صفر

گل ها: متئوس اوریبه در دقیقه ۱+۴۵ برای السد

کارت زرد: رومن سایس در دقیقه ۲۶ از السد و مسعود ریگی در دقیقه ۵۵ از پرسپولیس.

کارت قرمز:

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گاندوز، گئورگی گلسیانی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلیگنجی، مسعود ریگی (۶۴ فرشاد احمدزاده)، فرشاد فرجی (۴۴ سهیل صحرایی)، امید عالیشاه، وحید امیری (۶۵ سروش رفیعی)، میلاد سرلک (۷۷) کثیر) و علی علیپور.

ترکیب السد: مشعل برشم، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوئلام خوخی، کریستو پرز (۷۱-علی هاشم)، گیلرمه تورس، موخیکا (۷۱-حسن الهیدوس)، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ویلا. .

موقعیت های حساس:

در دقیقه ۵ روی ارسال ژائو، امید عالیشاه پشت محوطه جریمه السد به توپ رسید که ضربه این بازیکن توسط دروازه بان السد مهار شد.

در دقیقه ۱۱ بر اثر اشتباه بازیکنان السد، مسعود ریقی پشت محوطه جریمه السد به توپ رسید و موقعیت بسیار خوبی برای شوتزنی داشت که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

گیلرمه در دقیقه ۱۶ از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد که گاندوز توپ او را مهار کرد.

در دقیقه ۳۷ با اشتباه بازیکنان السد، ژائو به توپ رسید و با دروازه بان السد تک به تک شد اما مشعل برشم ضربه او را از کنار پایش برگشت داد و سپس توپ را به ثمر رساند. به مسعود ریگی رسید و بازیکن السد نیز ضربه این بازیکن را با سر زد. روی خط دروازه چرخاند تا دروازه این تیم باز نشود.

در دقیقه ۱+۴۵ از روی ضربه کرنر اکرم عفیف توپ را به سمت دروازه فرستاد و در ادامه با اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ به متئوس اوریبه رسید و این بازیکن نیز دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در دقیقه ۵۶ روی یک پرتاب توپ روی سر سحری قرار گرفت اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۸ سروش رفیعی از راه دور به سمت دروازه السد شوت زد که این توپ توسط دروازه بان السد دفع شد.

در دقیقه ۷۱ روی یک ضربه کرنر توپ پشت محوطه جریمه السد به امید عالیشاه رسید اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۵ روی یک پاس عمقی، فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه السد به توپ رسید و زمانی که فرصت عالی برای باز کردن دروازه السد به دست آورد، توپش با دخالت السد به کرنر رفت. -دروازه بان غمگین.

در دقیقه ۸۸ روی یک پاس بلند عیسی آل کثیر موقعیت بسیار خوبی داشت تا دروازه السد را باز کند اما ضربه سر او توسط دروازه بان السد دفع شد.

در دقیقه ۳+۹۰ توپ در محوطه جریمه السد به علی علیپور رسید و موقعیت بسیار خوبی برای این بازیکن ایجاد شد اما او با قیچی توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۴+۹۰ امید عالیشاه فرصت خوبی برای شوتزنی داشت که ضربه او با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا