ورزشی

امارات صفر – یک ایران تا پایان نیمه اول

در ادامه می توانید گزارش زنده این بازی را مشاهده کنید.

گل ها: مهدی قیدی (۴+۴۵) برای ایران

کارت زرد: علیرضا جهانبخش (دقیقه ۳۳)

کارت قرمز:-

ایران – امارات

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، امید نورافکن، سامان قدوس، مهدی طارمی، مهدی قیدی و علیرضا جهانبخش.

ترکیب امارات متحده عربی: خالد عیسی، خلیفه مبارک، کواما کوادیو، عبدالله الحمادی، خالد الزهانی، حرب عبدالله، عبدالله المنهالی، یحیی نادر، تهنون حمدان، یحیی الغسانی و کایو کنیدو.

نیمه اول

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

دقیقه ۵: امارات در همان دقایق ابتدایی روی دروازه ایران فشار آورد و موفق شد صاحب یک ضربه کرنر شود اما بی نتیجه بود.

دقیقه ۹: پاس شجاع خلی زاده پشت خط دفاعی، مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد. طارمی سعی کرد دروازه بان امارات را دریبل بزند اما موفق نشد و این توپ نتیجه ای نداشت.

دقیقه ۱۱: جهانبخش از سمت راست حرکت کرد و پس از دریبل زدن بازیکن امارات، پاس خود را به سامان قدوس داد که او قصد داشت به جلو برود که توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: ملی پوشان با یک پاس بلند سعی کردند به قلب خط دفاعی امارات نفوذ کنند. پاس سعید عزت اللهی پشت خط دفاعی به مهدی قیدی نرسید و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: تیم ملی امارات از سمت راست خط دفاعی ایران حمله کرد که سانترهای آنها توسط مدافعان تیم ملی مهار شد.

دقیقه ۱۸: مهدی قیدی از سمت چپ به سمت توپ رفت که مدافع اماراتی توپ را مهار کرد. داور به خطا اعتقادی نداشت.

تیم ملی امارات با درک برنامه ایران در ارسال های بلند، عقب نشست و مرکز خط دفاعی خود را منسجمتر کرد تا ملی پوشان بتوانند از کناره ها حمله کنند.

دقیقه ۲۹: خطای شجاع خلیل زاده روی بازیکن امارات یک ضربه ایستگاهی برای آنها به همراه داشت. ارسال آنها روی دروازه ایران بی ثمر بود و توپ از بالای سر کایو رفت تا بیرانوند به دروازه برخورد کند.

دقیقه ۳۲: ضربه امید نورافکن به مدافعان امارات رسید و به مهدی طارمی رسید. پاس رو به جلو او قائدی را در موقعیت آفساید مقابل دروازه خالی قرار داد تا او توپ را وارد دروازه کند اما گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۳۳: خطای جهانبخش روی بازیکن اماراتی برای او کارت زرد در پی داشت. زاریا آزاد امارات نتیجه ای نداشت.

دقیقه ۴۰: ارسال اماراتی روی دروازه ایران در دو مرحله با ضربه سر حسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی مهار شد.

دقیقه ۴۲: مهدی قیدی در چند صحنه از بازی توسط مدافعان امارات متوقف شد. او در حین بازی با احساس درد روی زمین افتاد تا پزشکان تیم برای مداوای او به زمین بیایند.

دقیقه ۴۵: پرتاب بلند صالح حردانی به میلاد محمدی رسید، او قصد شوتزنی داشت که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۴۵: مهدی قیدی در محوطه جریمه امارات صاحب توپ شد و با یک ضربه کناری دروازه امارات را باز کرد تا تیم ملی برنده راهی رختکن شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا