ورزشی

امباپه بازیکن رئال مادرید شد

کیلیان امباپه که گفته می شود این هفته تصمیم خود برای جدایی از پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری را به مدیران این باشگاه فرانسوی اعلام کرده است، ظاهرا با رئال مادرید پیش قرارداد امضا کرده و این ستاره فرانسوی خواهد پوشید. پیراهن کهکشانی ها در فصل آینده

روزنامه اسپانیایی “مارکا” چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه قراردادی ۵ ساله با رئال مادرید امضا کرده و در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید خواهد پیوست. او با امضای این قرارداد تا پایان ژوئن ۲۰۲۹ خود را به پرافتخارترین باشگاه اروپا متعهد می کند که گفته می شود در این تیم سالانه ۳۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

نشریه اسپانیایی “AS” اخیرا گزارش داد؛ باشگاه پاری سن ژرمن به ستاره فرانسوی پیشنهادی دو ساله به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو برای تمدید قرارداد امباپه ۲۵ ساله داده است تا بتواند او را متقاعد کند که پیشنهاد رئال مادرید را رد کند.

باشگاه رئال مادرید که از سال ۲۰۱۹ امباپه را زیر نظر دارد، پیش از این در تابستان ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ با ارائه پیشنهادهایی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو و ۱۲۰ میلیون یورو، تلاش های ناموفقی برای جذب این ستاره فرانسوی داشته است.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه که قرارداد فعلی او با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد، با وجود اینکه در ۲۹۱ بازی برای این تیم به میدان رفته است، در این فصل در ۳۱ بازی ۳۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. او ۲۴۴ گل زده است. او ۱۰۵ گل و پاس گل به ثمر رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا