ترندهای روز

امتیاز ویژه اسنپ برای این گروه از دختران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

هفدهمین طرح خیریه اسنپ کلاب به «تجهیز کارگاه مهارت آموزی دختران ترخیص شده از سازمان بهزیستی» با همکاری بنیاد خیریه «روشنای امید ایرانیان» اختصاص دارد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، هدف از اجرای این طرح آموزش و توانمندسازی دختران بالای ۱۸ سال ترخیص شده از سازمان بهزیستی است.

مهرات ماهر است

ترخیص دختران از سازمان بهزیستی و مراکز نگهداری در سن ۱۸ سالگی و ساختن یک زندگی مستقل کار دشواری است. این دختران با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کنند، از جمله پرداخت هزینه های اقامت، کسب درآمد برای زندگی، حضور فعال در جامعه و ایجاد ارتباطات اجتماعی.

پروژه جدید بنیاد خیریه امید روشن ساخت و تجهیز ساختمانی دو طبقه با زیربنای حدود هزار متر است. طبقه فوقانی آن برای اسکان و طبقه همکف آن برای برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارت آموزی با هدف اشتغال و کسب درآمد برای دختران تحت پوشش این خیریه در نظر گرفته شده است. پس از تکمیل و تجهیز نهایی، این قسمت از ساختمان شامل کارگاه های صنایع دستی، کامپیوتر، خیاطی، آشپزی و کتابخانه خواهد بود.

معاونت مسئولیت اجتماعی اسنپ در نظر دارد در طرح جدید باشگاه نیکوکاری با استفاده کنندگان از این سوپراپ در تامین هزینه های تجهیز کارگاه های مهارت آموزی شرکت کند تا این دختران فرصت یادگیری، کسب مهارت و یافتن شغل مناسب را داشته باشند.

روشنای امید، سرپناه دختران ترخیص شده از سازمان بهزیستی

موسسه خیریه روشنای امید ایرانیان یک موسسه غیردولتی است که از سال ۱۳۹۳ در زمینه حمایت و توانمندسازی افراد ترخیص شده از سازمان بهزیستی فعالیت می کند. این بنیاد در دو حوزه توسعه فردی و اجتماعی و توسعه اقتصادی به آنها خدمات ارائه می دهد. این خدمات شامل اسکان، اشتغال، خدمات پزشکی و روانشناسی، آموزش مهارت های ارتباطی و اجتماعی، مهارت آموزی و اشتغال پایدار و ازدواج و تشکیل خانواده است.

نحوه شرکت در طرح خیریه اسنپ

کاربران اسنپ می توانند بدون پرداخت هیچ مبلغی و تنها با امتیاز اسنپ کلاب خود در این کار خوب شرکت کنند. اسنپ ​​به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز کاربر به تجهیز کارگاه آموزشی مهارتی برای دختران ترخیص شده از بهزیستی کمک می کند. کاربران اسنپ کلاب برای شرکت در این پروژه می توانند از صفحه اصلی سوپر اسنپ وارد اسنپ کلاب شده و در قسمت خیریه امتیاز خود را به این پروژه اختصاص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا