محیط زیست

امروز در کدام استان‌های کشور باران و برف می‌بارد؟

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار ایران تحلیل با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور امروز در استان های بوشهر، هرمزگان، جنوب فارس و خوزستان برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد و دوشنبه در استان هرمزگان. در جنوب استان های فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود، گفت: این وضعیت در جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریا نیز پیش بینی می شود. عمان و در سایر نقاط کشور تا به امروز. چهارشنبه هوای آرامی خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: از اواخر وقت چهارشنبه و پنجشنبه سامانه بارشی دیگری از شمال غرب و شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و مرکزی وارد کشور شد. البرز. باران میبارد

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی آسمان اصفهان نیمه ابری، گاهی ابری و وزش باد با حداکثر ۱۸ و حداقل یک درجه سانتی گراد و در روز دوشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری با حداکثر ۲۰ و حداقل. ۲ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا