بانک و بیمه

امسال ۱۲۰۰۰جوان ایرانی با تسهیلات بانک پارسیان به خانه بخت رفتند

به گزارش ایران تحلیل، وام ازدواج برای زوج های جوان نقش تعیین کننده ای در تامین نیازهای اولیه آنها دارد و راهی برای کاهش دغدغه های مالی زوج های جوان در ابتدای زندگی مشترک است که می تواند بخشی از هزینه های شروع زندگی را پوشش دهد. با هم و کاهش نگرانی زوجین و خانواده هایشان در مورد هزینه های زندگی. بر این اساس بانک پارسیان در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش این دغدغه ها و تسهیل در نگهداری این تسهیلات، زیرساخت ها و ابزارهای لازم را برای ارائه تسهیلات ازدواج ناموجود قرض الحسنه فراهم کرده است.

در همین راستا زوج های جوانی که متقاضی وام ازدواج هستند و بانک پارسیان را به عنوان بانک واسطه انتخاب کرده اند می توانند با نصب اپلیکیشن برتر به صورت غیرحضوری از این فرصت برخوردار شوند. متقاضیان این تسهیلات چه در بانک پارسیان حساب داشته باشند و چه نداشته باشند می توانند تنها با یک بار مراجعه به شعبه کلیه مراحل ارسال فایل تسهیلات و بارگذاری مدارک مورد نیاز را به صورت حضوری انجام دهند.

شرایط اخذ این تخفیف به شرح زیر است: متقاضیان باید به سایت بانک مرکزی ج. درخواست خود را در سامانه ثبت کنید. پس از انتخاب بانک پارسیان و تعیین شعبه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، اپلیکیشن برتر را نصب و وارد منوی مالی و اعتباری شده و با انتخاب صندوق قرض الحسنه قرض الحسنه شعبه بانک پارسیان نسبت به ثبت درخواست غیرحضوری تسهیل ازدواج توسط ارائه اطلاعات و مدارک (خود و ضامن).

پس از انجام مراحل مقدماتی و تاییدیه های اولیه از شعبه تعیین شده، با یک بار مراجعه به این شعبه و احراز هویت (متقاضی و ضامن) و ارائه اصل مدارک، وام پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا