اخبار اقتصاد ایران

امضای تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل پست گیلان برای توسعه خدمات الکترونیک

توافق نامه همکاری بین شرکت املاک و مستغلات صنعتی و اداره پست گیلان برای توسعه خدمات الکترونیکی امضا شد.

توافق نامه مشترکی بین شرکت املاک صنعتی استان گیلان و اداره پست عمومی اداره پست استان با هدف گسترش خدمات الکترونیکی ، تسهیل فرآیندهای اداری و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتری امضا شد.
تفاهم نامه توسط عباس صابر ، مدیرعامل شرکت املاک صنعتی استان گیلان و محمد حسین هوسانگی ، مدیر کل پست استان گیلان و دو واحد با استفاده از خازن و امکانات متقابل ، بهبود خدمات ، کاهش در ارجاع در نظر گرفته شده و صرفه جویی در وقت و هزینه و هزینه اقتصادی و فعالیت های اقتصادی و صنعتی امضا شده است.
مطابق مفاد این سند مشارکتی ، محورهای اصلی شامل نصب پلاک و برنامه نویسی هوشمند در مراکز صنعتی و واحدها ، ارائه خدمات موقعیت مکانی و ارائه نقشه های GIS ، توزیع مکاتبات ، مجوزها و اعلامیه رسمی در سطح ملی و همچنین پشتیبانی از فرآیندهای الکترونیکی مربوط به صنایع استان است. این همکاری ، با توجه به طیف وسیعی از خدمات پستی ، نه تنها به استان گیلان محدود می شود بلکه امکان استفاده از شهرک ها و مناطق صنعتی از این خدمات در سراسر کشور نیز وجود دارد.
تفاهم نامه همچنین مقرر می کند که طرفین بتوانند همکاری خود را در آینده به سایر مناطق مرتبط گسترش دهند. برای اجرای دقیق مقررات ، هر دستگاه موظف است نماینده TOM -E -AKHTIAR را برای تشکیل جلسات و هماهنگی های متخصص معرفی کند.
مدیر شرکت املاک صنعتی گیلان گفت: “این همکاری گامی مؤثر در جهت حرکت به سمت دولت E ، کاهش بوروکراسی اداری و ارائه خدمات سریع و شفاف به جامعه صنعتی استان خواهد بود.” وی گفت: “هدف ما ایجاد یک محیط پایدار برای تسهیل امور واحدهای صنعتی و حمایت از فعالان اقتصادی است.”
از طرف دیگر ، مدیر کل استان گیلان ، با ابراز رضایت خود از نتیجه گیری این تفاهم نامه ، گفت: “پست گیلان با استفاده از شبکه گسترده و زیرساخت های جدید ، نقش مهمی در تسهیل خدمات به شهرک ها و مناطق صنعتی دارد.”
طبق این تفاهم نامه ، اعتبار همکاری از اول سپتامبر تا ۱ سپتامبر تعیین شده است و در صورت موافقت طرفین امکان پذیر خواهد بود.
این یکی از اقدامات عملی در تحقق سیاست های کلان دولت در زمینه تحول دیجیتال و ارائه خدمات غیر ضروری به شهروندان و فعالان اقتصادی است و می تواند به طور قابل توجهی ترافیک غیر ضروری را کاهش دهد ، رضایت مشتری را افزایش داده و بهره وری را بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا