خودرو

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان «مِکو» و شرکت‌های بزرگ خودروساز


آنچه دیگران می خوانند:

تفاهم نامه ای بین شرکت مهندسی و تولید برق و کنترل مپنا (MECO) و خودروسازان بزرگ برای توسعه همکاری های مشترک در زمینه زیرساخت خودروهای برقی امضا شد.

مدیران عامل ایران خودرو، سایپا، خودروسازی مدیران، گروه بهمن و کرمان موتور در حاشیه پنجمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و لوازم خودرو آفتاب شهر ۱۴۰۲ با حضور وزیر صلح با هدف ایجاد و توسعه شبکه خدمات رسانی به مشتریان شارژ خودروهای برقی و مشابه تفاهم نامه همکاری امضا کردند. خدمات.

با توجه به اهمیت کاهش آلودگی هوا و لزوم توسعه حمل و نقل برقی در کشور و همچنین با در نظر گرفتن تجربیات و توانمندی های شرکت مهندسی و ساخت و کنترل مپنا (مکو) در زمینه توسعه زیرساخت های شارژ خودروهای برقی. و خودروسازان کشور Im در حوزه حمل و نقل و همچنین در پاسخ به نیاز صنعت خودرو از جمله روندهای جدید در این صنعت و حفظ محیط زیست، تفاهم نامه همکاری بین ماکو و شرکت های بزرگ خودروسازی منعقد شد.

با امضای این تفاهم نامه، زمینه مشارکت و همکاری در انجام مطالعات جامع نصب، راه اندازی و بهره برداری از ایستگاه های شارژ و گسترش شبکه خدمات آنلاین و حضوری مشتریان شارژ خودروهای برقی ایجاد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. عمل.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا