اخبار اقتصاد ایران

امضای قرارداد ۵۰۰ میلیون یورویی دانش‌بنیان‌ها با شرکت ملی گاز

دانش بنیان رئیسی معاون علمی، فناوری و اقتصادی رئیس جمهور گفت: امسال قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو با شرکت ملی گاز به مدت چهار سال در ۱۲ گروه کالایی منعقد شد. روح الله دهقانی فیروزآبادی با اشاره به توانمندی شرکت های دانش بنیان در تامین نیازهای صنایع اظهار داشت: امسال با رویکردی متفاوت نمایشگاه توانمندی های تولید داخلی با […]

دانش بنیان رئیسی معاون علمی، فناوری و اقتصادی رئیس جمهور گفت: امسال قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو با شرکت ملی گاز به مدت چهار سال در ۱۲ گروه کالایی منعقد شد.
روح الله دهقانی فیروزآبادی با اشاره به توانمندی شرکت های دانش بنیان در تامین نیازهای صنایع، اظهار داشت: امسال نمایشگاه توانمندی های تولید داخل با رویکردی متفاوت و با برنامه ریزی و تلاش گروه اقتصادی اداره کل برگزار شد. مقام معظم رهبری رویکرد امسال با سال گذشته تفاوت جدی داشت و آن این بود که دستاوردهای سال گذشته به صورت نظام مند ارائه شد و امسال در حوزه های مختلف اقتصادی از جمله انرژی، آب و محیط زیست، بهداشت و تجهیزات پزشکی و… برگزار شد. .
وی افزود: سال گذشته قراردادی به مدت ۵ سال به مبلغ تقریبی ۲ میلیارد دلار در هفت گروه محصول ویژه با گروه نفت منعقد شد و چندی پیش نیز قراردادی به مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو به مدت چهار سال در سال جاری منعقد شد. ۱۲ گروه محصول ویژه در شرکت ملی گاز اینها فرصت های تاثیرگذاری هستند که اهمیت دارند.
به گزارش برنا؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تصریح کرد: در حوزه نفت نیز تعدادی چاه داریم که بسته شده اند و نفت تولید نمی کنند. سال گذشته درخواستی از یک مجتمع نفتی در کشور مبنی بر نیاز به پمپ های چند فازی برای افزایش تولید دریافت شد، بنابراین قراردادی به ارزش ۹ میلیون دلار برای ساخت، طراحی و نصب این پمپ ها منعقد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا