فرهنگ و هنر

امنیت در سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین مزیت بورس

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیح داد:

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ایجاد بازار سرمایه قوی و کارآمد زیرساخت اساسی تامین مالی بلندمدت هر کشوری است، گفت: یکی از مهمترین مزیت های بورس امنیت در سرمایه گذاری


ایران تحلیلی –

یعقوب رضازاده در گفتگو با مجلس سنا تاکید کرد: سرمایه گذاران نیازمند امنیت و ثبات اقتصادی در بازار و حمایت هستند و ایجاد ثبات در بازار یکی از موضوعاتی است که با کمک و حمایت دولت می توان به رونق در بازار سرمایه دست یافت. .

نماینده مردم سلماس در مجلس با اشاره به اتفاقات سال ۱۳۹۸ برای بازار سرمایه گفت: مهمترین نکته در بازار وجود امنیت و اطمینان و از همه مهمتر قابل پیش بینی بودن اقتصاد کشور است. که به نظر می رسد برخی اتفاقات و تصمیمات ناگهانی تاثیر بسیار منفی دارد. در روند رو به رشد اقتصاد به ویژه بازار سرمایه گذاری می کند.

امنیت در سرمایه گذاری

رضازاده با تاکید بر اینکه ایجاد بازار سرمایه قوی و کارآمد زیرساخت های اساسی تامین مالی بلندمدت هر کشور را تشکیل می دهد، گفت: یکی از مهمترین مزیت های بورس امنیت در سرمایه گذاری است. امکان سرمایه گذاری و تامین منابع مالی برای پروژه های مهم کشور یکی از ویژگی های بازار سرمایه است که به رشد اقتصاد کشورها کمک می کند و تاثیر مثبتی بر اقتصاد جهان دارد.

هدایت سرمایه به سمت تولید

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اگر دولت و مجلس حمایت مستمر و پایداری از بازار سرمایه در بودجه و برنامه ۵ ساله توسعه داشته باشند، قطعا سرمایه های خرد مردم خواهد بود. به سمت بازار سرمایه هدایت شود و سپس در جهت بهبود بخش تولید حرکت کند. به شرطی که سرمایه های مردم در محیطی کاملا سالم سرمایه گذاری شود.

رضازاده خاطرنشان کرد: نقش دولت در حفظ سرمایه های مردم بسیار مهم است، بنابراین امنیت سرمایه گذاری و امنیت جامعه باید وجود داشته باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا