اخبار اقتصاد ایران

امکانات هتل پارسیان رامسر – اقامتی رویایی در دل طبیعت

رامسر معروف به عروس شهرهای ایران یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سواحل دریای خزر است. این شهر توریستی به دلیل حجم بالای مسافران دارای اقامتگاه های زیادی است که هتل پارسیان آزادی رامسر یکی از معروف ترین آنهاست. هتل پارسیان رامسر هتلی مجلل در دل طبیعت زیباست که هیچگاه از اقامت در آن خسته نخواهید شد.

این هتل چهار ستاره یکی از قدیمی ترین هتل های کشور است که با وجود سال ها فعالیت همچنان انتخاب اول بسیاری از مسافران رامسر است. اگر می خواهید چند روزی را در طبیعت خارق العاده رامسر سپری کنید و از آب و هوای آن لذت ببرید، اقامت در هتل باسابقه پارسیان رامسر را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر هتلی مجلل و زیبا در دامنه کوه های البرز است که در میان درختان بلند و طبیعت سرسبز احاطه شده است. این مجموعه اقامتی شامل یک هتل قدیمی، یک هتل جدید و یک متل ساحلی در مرکز شهر رامسر است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

با رزرو هتل رامسر تجربه ای متفاوت از اقامت در منطقه ای خوش آب و هوا در انتظار شماست که خاطره آن برای همیشه در گوشه ای از ذهنتان باقی خواهد ماند. هتل پارسیان رامسر یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر دوست داشتنی است که با رزرو آن منظره بی نظیری از جنگل و دریا خواهید داشت. این هتل موقعیت مکانی ویژه ای دارد و علاوه بر دسترسی آسان به دریا، فاصله کمی با سایر مکان های دیدنی رامسر نیز دارد.

هتل ۴ ستاره پارسیان رامسر عضو گروه هتل های بین المللی پارسیان می باشد که ساخت و بهره برداری از ساختمان اولیه آن به سال ۱۳۱۲ برمی گردد.ساختمان قدیمی هتل پارسیان به سبک کلاسیک توسط مهندسان آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل در گوشه و کنار ساختمان نشانه هایی از معماری کشورهای اروپایی به چشم می خورد.

ساختمان جدید هتل پارسیان رامسر به سبک کلاسیک در سه طبقه در سال ۱۳۴۰ در رامسر به بهره برداری رسید که چشم اندازی فوق العاده به جنگل و دریا دارد. این هتل ظاهر جدیدتر و مدرن تری نسبت به ساختمان قدیمی دارد و اقامتی راحت را به شما ارائه می دهد.

البته هر دو قسمت این مجموعه اقامتی در طول سالیان متمادی بازسازی شده است تا مهمانان کمبودی احساس نکنند. اما اصالت بنا در این بازسازی ها کاملاً حفظ شده است.

فاصله هتل پارسیان رامسر تا دریا

هتل پارسیان رامسر در استان مازندران، شهر رامسر و خیابان شهید رجایی واقع شده است. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهر قرار دارد و فاصله کمی با دریا و جنگل دارد.

فاصله هتل پارسیان تا دریا حدود ۳ کیلومتر است که با ۵ دقیقه رانندگی یا نیم ساعت پیاده روی می توانید به آن برسید. همچنین فاصله تقریبی این هتل تا چند جاذبه معروف نزدیک به شرح زیر است.

  • فاصله تا موزه تماشا ۳ کیلومتر است
  • فاصله تا تله کابین و قلعه مارکوه حدود ۱۱ کیلومتر است
  • فاصله تا پارک آبی رامسر ۷ کیلومتر است
  • فاصله تا فرودگاه ۶ کیلومتر است
  • فاصله تا پایانه مسافربری رامسر ۳ کیلومتر است

امکانات هتل پارسیان رامسر

هتل ۴ ستاره پارسیان رامسر برای رفاه حال میهمانان خود امکانات و خدمات خوبی ارائه می دهد. روم سرویس، پارکینگ اختصاصی رایگان، تاکسی سرویس و روم سرویس روزانه از امکانات این هتل لوکس است. از دیگر امکانات هتل پارسیان رامسر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجتمع آب و مرکز آب درمانی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بازار
  • باغ ایرانی
  • نمازخانه
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • CIP
  • زمین تنیس
  • سرویش خشک شویی
  • اینترنت رایگان
  • زمین بازی بچه ها
  • صندوق امانات
  • اتاق کنفرانس
  • دستگاه خودپرداز
  • خدمات تور
  • اتاق چمدان
  • جکوزی
  • آمفی تئاتر
  • انجمن عروسی
  • ساحل خصوصی
  • فضای سبز

خوشبختانه هتل پارسیان آزادی رامسر از امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برای میهمانان برخوردار است. در این هتل می توانید در فضای سبز دلپذیر مجموعه قدم بزنید و مناظر اطراف را تماشا کنید و از خدمات آب درمانی و استخر نیز استفاده کنید. همچنین در این هتل امکانات مناسبی برای کودکان و معلولان تدارک دیده شده است تا کمبودی احساس نکنند.

اتاق های هتل پارسیان آزادی رامسر

همانطور که قبلا گفتیم هتل پارسیان آزادی رامسر دارای دو ساختمان قدیمی و جدید است. این مجموعه اقامتی دارای ۱۴۴ اتاق و سوئیت شامل اتاق های دو و سه تخته، سوئیت چهار نفره، سوئیت جونیور و سوئیت ماه عسل می باشد. اتاق های هتل پارسیان منظره ای فوق العاده به جنگل و دریا دارند و فرصتی برای استراحت و شگفتی از طبیعت اطراف به شما می دهند.

از امکانات موجود در اتاق های هتل پارسیان رامسر می توان به تلفن، یخچال، تلویزیون، مبلمان و لوازم بهداشتی اشاره کرد. جا لباسی، چای ساز، کمد لباس، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفای حریق و آباژور نیز از دیگر تجهیزاتی است که در اتاق های این هتل به چشم می خورد.

رستوران و کافی شاپ هتل پارسیان رامسر

یکی از نکات مهم در انتخاب هتل وجود رستوران و غذای باکیفیت در هتل است تا مجبور نباشید برای صرف غذا به شهر بروید. در هتل پارسیان رامسر دو رستوران پارسه و شقایق وجود دارد که انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را سرو می کنند.

رستوران پارسه در طبقه همکف هتل واقع شده است که فضای دلنشینی دارد. ظرفیت این رستوران بزرگ ۳۵۰ نفر است و صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. این رستوران نمایی زیبا از شهر رامسر و دریای خزر را جلوی چشمان شما می گذارد و فرصتی را فراهم می کند تا در آرامش غذای خود را میل کنید.

رستوران پارسه از ساعت ۷ صبح شروع به کار کرده و تا ساعت ۲۳ از مهمانان پذیرایی می کند. بوفه صبحانه این رستوران بیش از ۶۰ قلم غذای جذاب سرد و گرم دارد و انرژی کافی برای شروع یک روز پرماجرا را در اختیار شما قرار می دهد.

رستوران پارمین با ظرفیت ۱۳۰ نفر در طبقه میانی هتل واقع شده و ساعت سرویس دهی آن بین ۱۲:۰۰ الی ۲۳:۰۰ می باشد. این رستوران منظره دیدنی به کوه و جنگل نیز دارد و فضای دلچسب و صمیمی آن باعث لذت بیشتر غذا خوردن می شود.

همچنین یک کافه دنج به نام بنفشه در لابی هتل قرار دارد که گنجایش ۱۲۰ نفر را دارد. در این کافه انواع کیک و شیرینی، دسر و نوشیدنی سرد و گرم در محیطی دوستانه به میهمانان ارائه می شود.

نظرات درباره هتل چهار ستاره پارسیان رامسر

بررسی نظرات مهمانان سابق هتل بهترین معیاری است که می توانید در انتخاب اقامتگاه در نظر بگیرید. هتل پارسیان آزادی رامسر امتیاز خوبی از مهمانان خود گرفته است و به عنوان یکی از بهترین هتل های رامسر شناخته می شود.

این هتل به لحاظ موقعیت مکانی، نظافت و تمیزی واحدها و آرامش و آسایش هتل توانسته رضایت میهمانان را جلب کند. برخورد صمیمی و حرفه ای کارکنان هتل از دیگر مواردی بود که مسافران در نظرات خود در مورد هتل پارسیان آزادی به آن اشاره کردند. با این حال، تعدادی از مهمانان به سر و صدای ناشی از بازسازی هتل که موقتی است، اعتراض کرده اند.

قیمت رزرو هتل پارسیان آزادی رامسر

قیمت رزرو هتل پارسیان رامسر به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی زمان رزرو است که در برخی از ماه ها به دلیل تقاضای زیاد گران و در ماه های دیگر ارزان می شود.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت هتل پارسیان نوع اتاق و تعداد نفرات می باشد. به عنوان مثال با انتخاب سوئیت های بزرگتر و مجهزتر، هزینه اقامت در مقایسه با اتاق های دو نفره افزایش می یابد. برای استعلام قیمت دقیق اتاق های هتل پارسیان رامسر در زمان های مختلف می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این مرجع رسمی و معتبر گاهی اوقات با ارائه تخفیف های هیجان انگیز به شما کمک می کند تا محل اقامت خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا