اخبار بورس

امکان دسترسی به “آپ تریدر” در سراسر کشور

سهم آشنا، مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه گفت.

مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا گفت: UpTrader خدمات خرید، فروش و کارگزاری مشابه سهم آشنا را ارائه می دهد که به عنوان یک شعبه دیجیتال می تواند دسترسی آسان به خدمات و معاملات را در سراسر کشور فراهم کند.

شهریار شهمیر; مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا در گفتگو با ایران تحلیلپرشین با معرفی محصول مشترک کارگزاری سهام آشنا و شرکت آسان پی توضیح داد: امروز توانستیم محصول مشترک کارگزاری سهام آشنا و شرکت آسان پی با نام «آپ تریدر» را معرفی کنیم.

وی افزود: UpTrader خدمات خرید و فروش و خدمات کارگزاری مشابه سهم آشنا را ارائه می دهد که به عنوان شعبه دیجیتال می تواند دسترسی آسان به خدمات و تراکنش ها را در سراسر کشور فراهم کند.

مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا ادامه داد: در گذشته نیز می‌توانستیم خدمات صندوق سرمایه‌گذاری مشترک را در اپلیکیشن ارائه دهیم، در واقع هدف از این کار ارائه خدمات مدیریت ثروت در جایی است که شما به مشتریان خود ارائه می‌دهید مجموعه ای از صندوق های سرمایه گذاری مشترک که قادر به ارائه هستند.

شهمیر در این خصوص گفت: امکان ایجاد معاملات در کارگزاری، امکان انجام کلیه تراکنش های صندوق های ETF و سایر ابزارهایی که ممکن است برای مردم جذابیت بیشتری داشته باشد مانند گواهی سپرده طلا و سکه طلا در این زمینه وجود دارد. ابزار . هدف ما این بود که به کاربر خدمات مالی جامعی ارائه دهیم که آنها بتوانند با یک اپلیکیشن به آن دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا توضیح داد: با ابزارهای مالی مانند صندوق های بازنشستگی که افراد در آن سرمایه گذاری می کنند و سود دریافت می کنند، می توان از آن برای خریدهای روزمره نیز استفاده کرد. ما خدمات کارت مبتنی بر دارایی را در صندوق های اوراق قرضه ارائه می دهیم که ممکن است برای کاربران جذاب باشد

وی ادامه داد: از آنجایی که ایزی پیمنت یک شرکت پی اس پی است و از شرکای بانکی زیادی پشتیبانی می کند، در تلاش هستیم تا سیستم پرداخت جامعی را هم از نظر اعتبار و هم از نظر میزان دارایی های موجود در شرکت های کارگزاری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا