ورزشی

امیدوارم با هواداران جشن قهرمانی بگیریم

اسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: فردا یکی از مهم ترین و سخت ترین بازی های فصل خود را داریم. مقابل تیمی بازی می کنیم که فرم بازی خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده است. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و با هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم. می دانم که هواداران می آیند و ورزشگاه را پر می کنند، این شرایط مسئولیت ما را سنگین تر می کند تا یک بازی زیبا مقابل هوادارانمان انجام دهیم و با نتیجه خوب زمین را ترک کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا تماشاگرانی که در ورزشگاه هستند و آنهایی که از خانه بازی را تماشا می کنند تمام انرژی مثبت خود را به سمت ما بفرستند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به اینکه استقلال بیش از ۲۰ هفته در صدر جدول بود اما تیمش در آخرین لحظات توانست صدر جدول را از آن خود کند و حالا شرایط قهرمانی در دست تیمش است. ، سرمربی پرسپولیس گفت: قبل از اینکه پرسپولیس در نیم فصل دوم گلزنی بهتری داشته باشد در چند نشست خبری گفتم. باید ببینیم میانگین نمره ما چقدر است. ما همه با هم بودیم، کار کردیم و تلاش کردیم تا به هدفمان برسیم، امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

اسمار در خصوص اینکه پرسپولیس بعد از بازی با هواداران در خط دفاعی متزلزل ظاهر شد و آیا این وضعیت برای بازی فردا خطرناک نیست؟ وی گفت: عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت از زمین نیست. درست است که در یک بازی نباید گل دریافت کنیم و باید گل بزنیم، اما مهمترین چیز این است که یک بازی را ببریم. تصمیم ما برای بازی فردا برد است. این عملکرد کلی تیم است که مهم است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه بعد از پیروزی سرخ ها، استقلالی ها زیاد علیه آنها صحبت کردند و این کار باعث ایجاد انگیزه بیشتر در تیمش یا ناراحتی آنها شد، گفت: پاسخ این سوال در نگرش نهفته است. از تیم ما و حرف هایی که نگفته اند؛ بود. اگر تیم حریف و هر تیمی در مورد مسائل فنی صحبت کنند، می توانیم صحبت کنیم، اما بهتر است در مورد مسائل فنی و فوتبالی جواب ندهیم و کار خودمان را انجام دهیم. نتایج ما مشخص است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به این موضوع فکر کرده که فردا خود را در حاشیه دراماتیک فوتبال نشان دهد و تیمش نتواند قهرمان شود؟ وی تصریح کرد: این فکر هرگز به ذهن من و بچه ها خطور نکرده و فقط به هدف خود فکر می کنیم. بهتر است این سوال را در مورد بردهایی که داشتیم می پرسیدی نه احتمال باختمان.

اسمار در پاسخ به این سوال که چقدر توانسته فلسفه فوتبال خود را در پرسپولیس پیاده کند؟ وی تصریح کرد: فوتبال ورزش لحظه ای است، درست است که ما یک ایده کلی داریم و به بازیکنان می گوییم چه کار کنند، اما ممکن است فعلا نتوانیم از ایده هایمان استفاده کنیم و بازیکن تصمیم بگیرد که وضعیت را بهتر کنید، اما در کل فوتبال رشته ای است که شما باید از همین حالا تصمیم بگیرید، ما ایده هایمان را می دهیم تا بازیکنان از خلاقیت خود برای حرکت رو به جلو و رسیدن به نتیجه ای که می خواهیم استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا