ورزشی

امیدوارم سقف قرارداد برداشته شود

وی افزود: در مورد کیفیت فنی بازی نمی توانم چیزی بگویم اما تیم ما تلاش زیادی کرد و توانستیم بازی را ببریم. ما چند بازیکن خود را نداشتیم اما بچه ها توانستند وظایف محوله را انجام دهند و موفق شوند. تبریک به هواداران استقلال.

نکونام در خصوص استفاده از بازیکنان خارجی در تیمش از جمله بلانکو گفت: دو روز قبل از بازی ناگهان اعلام شد که این بازیکن یک قرارداد دیگر و تمدید دارد و متاسفانه باید تاسف خورد. یک روز پیش متوجه شدیم که نه باشگاه و نه بازیکن نمی توانند به تعهد سال گذشته عمل کنند و باید توافق شود و بحثی برای تمدید قرارداد نیست.

وی درباره تاثیر VAR در مسابقات این فصل گفت: خیلی موافقم چون دیگر اشتباه نمی شود و حداقل اشتباهات را کم می کند و به فوتبال ایران کمک می کند. امروز دیدید که به داور کمک کرد و قضاوت خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قرعه کشی لیگ نخبگان برگزار شد و وضعیت ورزشگاه استقلال مشخص نیست، تصریح کرد: علاوه بر ورزشگاه مشکل سقف بودجه را هم داریم و بروید فنی را ببینید. کیفیت سایر تیم هایی که بازیکنان بسیار خوبی دارند و قصد دارند در آسیا نتیجه بگیرند و ببینند النصر چه بازیکنانی را جذب کرده است، مسئولان باید تصمیم درستی بگیرند و بدانند که این موضوع روی تیم های ایرانی حاضر در لیگ برتر تاثیرگذار خواهد بود.

نکونام در پاسخ به اینکه تیم استقلال در آینده به دلیل جذب بازیکنان با مشکل مواجه نخواهد شد، گفت: این سوال اشتباه است. سه سال است که این تیم بازیکن جذب کرده و در پایان فصل آنها را از دست داده است و پارسال هم بازیکن جذب نکردیم. پارسال اگر محمدحسین اسلامی، جواد آقایی پور و گدرزی را داشتیم چقدر جلوتر بودیم؟ تازه در حال بهبودی هستیم. سایر تیم ها ۱۰ بازیکن می گیرند.

وی افزود: از نقل و انتقالات این فصل راضی هستیم اما اینکه بازیکن زیادی داریم درست نیست. ما هنوز از یکی دو تیم خیلی عقب هستیم و تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد و باید افرادی برای کمک به استقلال جذب شوند. شهریاری امسال پشت تیم بود و کمک کرد و من هم باید در سال های آینده این کار را انجام دهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه آیا قول قهرمانی در فصل جدید را می دهد یا خیر؟ گفت: هیچ مربی در دنیا نمی تواند قول بدهد. من خودم اولین کسی هستم که دوست دارم جام را ببرم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مردم و هواداران را خوشحال کنیم.

نکونام در خصوص تغییر سیستم تیم فوتبال استقلال در این فصل گفت: من سیستم چهار دفاعی را دوست دارم اما سال گذشته به دلیل عدم حمایت نتوانستم چهار خط دفاعی تیم را مدیریت کنم و امسال نیز با توجه به اینکه کادرفنی را جذب کرده ایم. بازیکنان لازم، ما می توانیم هر بازی را انجام دهیم. بیایید دو سیستم بازی کنیم، یعنی با چهار و پنج دفاع. در دقایق پایانی این دیدار توپ در هوا بود و باید از بازیکنان قدبلند استفاده می کردیم و به همین دلیل بازیکنان قدبلند را به میدان فرستادیم.

وی در خصوص جای خالی مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال گفت: اینجا سبز است. مشکلات زیادی در استقلال وجود دارد. بازیکن ما آندونگ قبل از بازی در حال گرم کردن بود که ناگهان گفتند نمی تواند بازی کند. بدنساز و مربی نبود و محمد نوازی هم نبود و مشکلات زیادی وجود دارد. کارت صادر نشده و مشکل ثبت قرارداد هست و من اطلاعی ندارم.

سرمربی استقلال درباره اینکه هاشمی نسب در مصاحبه ای اعلام کرده بود که چرا امسال حضور ندارید از جواد نکونام پرسید: سوال های حاشیه ای نپرسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره کیفیت خریدهای استقلال در این فصل گفت: با توجه به نیاز تیم سعی کرده ایم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که بر اساس سیستم به نفع ما باشند و بازیکنان جوانی که بتوانند در آینده به استقلال کمک کنند. استخدام شده اند. است استقلال تهران امسال حتی یک بازیکن زیر ۲۳ سال هم نداشت چون قبلا در پایه این کار انجام نشده بود و امسال دو سه بازیکن گرفتیم که در سال های آینده جزو بهترین های فوتبال ایران خواهند بود.

نکونام در خصوص محل دیدار این تیم مقابل ملوان گفت: درخواست بازی در شهر قدس بود.

او از کیفیت زمین در دیدار مقابل شمس صحبت کرد آذر قزوین گفت: زمین خیلی خوب بود اما در نیمه اول آب کافی ندادند و آب روی زمین نماند. کیفیت زمین عالی بود و برای افزایش سرعت بازی، چمن باید آبیاری شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص افزایش بودجه به دلیل حضور در لیگ برتر و مقابل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و نه تنها برای ما بلکه برای تیم های نخبه نیز این اتفاق بیفتد. لیگ برخی تیم ها در سال های گذشته آنقدر بازیکن گرفته اند که می توانند با دو بازیکن کار کنند. امیدواریم این مشکل حل شود و مشمول قانون هستیم. ما بازیکنی در پست دفاع راست و مهاجم می خواهیم. سامان تورانیان سرباز شد و امیدواریم بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا