فرهنگ و هنر

امید است «در انتهای شب» نوید روزهای روشن باشد :: افق میهن

محمد یمینی تهیه کننده «در انتهای شب» درباره ساخت این سریال و همکاری آیدا پهننده و ارسلان امیری نوشت.

به گزارش افق میهن، با پایان یافتن سریال «در انتهای شب» محمد یمینی; تهیه کننده اثر در یادداشتی از تجربه همکاری با آیدا پهننده و ارسلان امیری در سریال «در انتهای شب» که در ۹ قسمت ساخته و از فیلم نت پخش شد، نوشت.

متن یادداشت او به این شرح است: «سینمای من کودک نوپایی بود که بارها زمین خورد، ایستاد، دوید، کنجکاو شد و آزمون و خطا کرد تا اینکه جوانی شد که مانند پدرش همیشه دغدغه‌اش را داشت. برتری داشتم و برایم مهم بود که او به آینده نگاه می کرد.

جایی در این گذر، معتقد بودم که باید حوصله ام سر برود و درست در آن لحظه، داستانی از یک زوج هنرمند خواندم که انگار تمام خطوطشان را زندگی کرده ام، آیدا پهناند و عزیز ارسلان امیری. نوع نگاه این دو به سینما و صنعت تصویر به طرز عجیبی با ژنتیک سینمای من سازگار بود.

قبلاً هر بار کارهایشان را تحسین کرده بودم و تمام ظرافت و سادگی توأم با جسارت و احساسی که در قلب تپنده قاب هایشان بود و از شانس من بود که این همکاری را آغاز کردم که در این راه با دقت و وسواس ، یکی یکی. رفقای جان را به خانواده هنری خود اضافه کردیم و حاصل تلاش شبانه روزی و مهارت و سواد و تجربه و عشق گروهمان با کوله باری از دانش که در دست آیدا پناهنده بود این راه را گذراندیم و «آخر شب» شد که به فضل الهی از ۳/۳/۳ در خانه قلوب مسلط جامعه مستقر شدم و اکنون بسیار خوشحالم که در کنار این خانواده هنری زندگی کردم. از همه دوستان و همراهان عزیز و صبورم کمال تشکر را دارم.

البته از علی سرلشکر عزیز هم تشکر ویژه دارم که این فرصت را به من داد و باعث شد با شما (آیدا پهننده) و همچنین همراهی همه همکاران و دوستانم در بستر فیلم نت جناب آقای پرویز آشنا شوم. هادی زاده. محمدرضا صابری، مجتبی وحیدی و همچنین تیم تولید، محتوا و تبلیغات به مدیریت مسعود رفیع زاده و دوست خوبم نغمه دانش مدیر روابط عمومی فیلم نت.

به امید اینکه در آخر شب در دنیای تصویر ما طلوع و نوید روزهای روشن باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا