ورزشی

انتخاب داور کویتی جای سؤال دارد/ بازی با ژاپن را فراموش کردیم

سعید عزت اللهی در نشست خبری پیش از دیدار ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: ابتدا از کشور قطر برای برگزاری این مسابقات تشکر می کنم. من به قطر برای صعود به نیمه نهایی تبریک می گویم.

وی درباره دیدار مقابل مدافع عنوان قهرمانی اظهار داشت: می دانستیم قطر با استفاده از امتیاز میزبانی شانس زیادی دارد و مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود. ما به این تیم احترام می گذاریم و می دانیم که بازی بسیار سختی در پیش داریم. ما پارسال به نیمه نهایی رسیدیم و می دانیم کجا هستیم.

هافبک تیم ملی با اشاره به برتری خاطره انگیز این تیم مقابل ژاپن گفت: باید این دیدار را با همه شیرینی هایی که داشت فراموش کنیم و همه بازیکنان هم همین کار را کرده اند. تمام تمرکز ما روی جلسه فردا است تا با تمام وجود برای مردم ایران بجنگیم تا آنها را خوشحال کنیم.

عزت اللهی با اشاره به کمبود زمان بین دیدارهای تیم ملی ایران، تصریح کرد: زمان استراحت مسابقات کمی به بازیکنان فشار می آورد. همه بازیکنان در این مسابقه نابینا بودند اما برنامه های بعد از یک مسابقه پرفشار کار بازیکنان و کادر پزشکی و فنی را سخت کرد. با این حال خوشحالیم که همه ملی پوشان زحمت کشیدند تا بدنشان به شرایط خوبی برگردد.

وی در خصوص انتخاب احمد العالی از کویت به عنوان داور دیدار مقابل قطر خاطرنشان کرد: این موضوع برای ما جای سوال دارد و فکر نمی کردیم داوری عرب زبان برای این دیدار انتخاب شود. ما با تیمی از منطقه خلیج فارس بازی می کنیم و فکر نمی کردیم داوری از این منطقه برای بازی تعیین کنند. در این زمینه انتظار بیشتری داشتیم و امیدوارم در آینده نزدیک به این انتظارات توجه شود.

عزت اللهی با تمجید از تیم ملی ایران گفت: ما یک تیم حرفه ای با کادری حرفه ای هستیم و بدون توجه به این مسائل وارد زمین می شویم. فقط پیروزی مقابل قطر و شاد کردن دل مردم ایران برای ما ارجحیت دارد.

هافبک تیم ملی درباره فراموشی پیروزی مقابل ژاپن در دیدار با قطر گفت: همانطور که قلانوی و دستیارانش پس از دیدار با ژاپن گفتند، ما بازیکنان تیم ملی آنچنان تجربه ای از تورنمنت های گذشته داشتیم که اگر در آن بخوابیم. باد بعضی بازی ها و شادی هایش، دلتنگش هستیم.

وی گفت: بازی قبلی با تمام لحظات زیبا و فداکاری ملی پوشان برای ما تمام شد و از روز دوشنبه تمام تمرکز و توان خود را روی دیدار با قطر گذاشتیم. ما یک جلسه آنالیز هم داشتیم و باید اشتباهات خود را در دیدار با ژاپن بپوشانیم تا نتیجه دلخواه خود را مقابل قطر بگیریم و انشاالله مردم ایران را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا