ورزشی

انتخاب عجیب در پرسپولیس/ قرمزها با وینگر تاجیکستانی تمام کردند

در حالی که برونکو برای دومین بار به پرسپولیس پاسخ منفی داد و این باشگاه هنوز سرمربی بعدی خود را انتخاب نکرده است، شایعات حاکی از آن است که پرسپولیس در آستانه خریدی عجیب قرار دارد. همانطور که شنیدیم امادونی کمالوف وینگر ۲۱ ساله تاجیکستانی که در تیم استقلال تاجیکستان بازی می کند توسط برخی افراد به پرسپولیس مرتبط شده بود و مدیران این باشگاه نیز قصد جذب این بازیکن را دارند.

مذاکرات خوبی با ایجنت این بازیکن انجام شده و این وینگر جوان که آمار چندان خوبی ندارد در آستانه پیوستن به پرسپولیس است. این در حالی است که پرسپولیس مربی ندارد و مشخص نیست چه کسانی از نظر فنی این بازیکن را تایید کرده اند و مدیران پرسپولیس مذاکره با او را آغاز کردند. این بازیکن در لیگ نه چندان بالا تاجیکستان در ۱۹ بازی ۴ گل به ثمر رسانده است که آمار چندان خوبی نیست.

پرسپولیس در حال حاضر کنعانی زادگان، زاهدی، حنانوف، باهویی و گلسیانی را در اختیار دارد و تنها یک بازیکن خارجی می تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد. پرسپولیس اگر بخواهد عبدالکریم حسن را جذب کند باید نام بازیکنی را از سهمیه خارجی خود از لیست حذف کند تا حسن و کمالوف را جذب کند.

لازم به ذکر است این بازیکن بسیار ارزان است و شاید باشگاه پرسپولیس به همین دلیل به سراغ جذب آمادونی کمالوف رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا