فرهنگ و هنر

انتصاب دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا :: ایران تحلیل

طی حکمی از سوی معاونت صدای رسانه ملی، دبیر ستاد انتخابات صدای رسانه ملی منصوب شد.

به گزارش ایران تحلیل به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی طی حکمی رضا کوچ زاده مدیر رادیو گفتگو را به عنوان دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب کرد. معاون صدا

در قضاوت علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی آمده است:

با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر ستاد انتخابات معاونت صدای رئیس جمهور» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب می شوید.

ارتباط مستمر با ستاد انتخابات رسانه ملی و ابلاغ مصوبات به شبکه های رادیویی، هماهنگی و ارتباط با نمایندگان انتخاباتی شبکه های رادیویی از طریق برگزاری جلسات مستمر جهت ارتقای نقش معاونت صدا در ایجاد زمینه های هنری برای برگزاری انتخابات پرشور و برنامه ریزی مناسب برای ضبط برنامه های قانونی داوطلبان در صداوسیما یکی از مهمترین وظایف است. استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های صداوسیما با جمع آوری طرح های انتخاباتی شبکه ها و برنامه ریزی مناسب برای تولید برنامه های متنوع و خلاقانه رادیویی با هدف افزایش آگاهی عمومی، زمینه سازی برای شکل گیری مشارکت حداکثری مردمی. در انتخابات، ارزیابی و نظارت مستمر بر برنامه های انتخاباتی شبکه های رادیویی در چارچوب سیاست های مصوب سایر مأموریت ها. عالیجناب.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسالت دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا