بانک و بیمه

انتصاب معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک ایران زمین، در این مراسم عبدالمجید پورسعید ضمن قدردانی از زحمات احمد بهمنیار معاون سابق فناوری اطلاعات بانک، این حوزه را حساس و مهم دانست و گفت: معاون رئیس جمهور. رئیس فناوری اطلاعات بانک به همراه همکاران خود در این حوزه با تعامل بیشتر با سایر بخش های بانک در راستای شناخت و رفع نیازهای مشتریان حرکت کنند.

علیرضا کریمی عضو هیات نظارت در این مراسم با بیان اینکه تعامل معاونت فناوری اطلاعات و هلدینگ جامپ حلقه شایسته ای ایجاد کرده است، گفت: از تعامل بانک و هلدینگ جامپ، معاونت فناوری اطلاعات ایران بانک زمین جهشی بزرگ خواهد داشت و نتایج آن بر مشتریان بانک در آینده متمرکز خواهد شد.

در ادامه این مراسم قدرت اله عبداللهی عضو هیئت نظارت بر تلاش مضاعف همه همکاران در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت: همچنین با توجه به افزایش مراجعه مشتریان به شعب ب. بانکداری دیجیتال و خدمات نوین بانکی در روزهای پایانی سال سال و ایام نوروز تمامی همکاران به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به هموطنان عزیز به کار بسته اند.

اصغر باباپور، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین که پیش از این به عنوان مدیر امور بانکداری دیجیتال این بانک فعالیت می کرد، ویژگی اصلی کارکنان فناوری اطلاعات این بانک را نیروی کار شایسته، سالم، اجتماعی و تعاونی عنوان کرد و گفت: : هماهنگی و اعتماد بین همکاران و نیز کار گروهی و اولویت بندی مناسب، عامل موفقیت در حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا