ورزشی

انتقادها انگیزه‌ام را بیشتر می کنند

یک سال پیش، انسو فرناندز، هافبک آرژانتینی پس از قهرمانی در جام جهانی، از بنفیکای پرتغال به چلسی پیوست. چلسی برای این بازیکن ۱۲۱ میلیون یورو پرداخت کرد. این انتقال بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال انگلیس بود. پیش از این انتقال جک گریلیش هافبک از استون ویلا به منچسترسیتی با ۱۱۷ میلیون یورو رکورددار بود.

فرناندز محصول آکادمی ریورپلات از تابستان ۲۰۲۲ برای بنفیکا بازی کرد و در مجموع ۲۹ بازی برای این تیم پرتغالی انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل داد.

انسو فرناندز پس از انتقال به چلسی به شدت زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفت و عملکردش آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت. این بازیکن در سالگرد انتقالش به چلسی گفت که انتقادات از پیوستنش به چلسی تنها باعث افزایش انگیزه و اراده او شد.

وی در سخنانی گفت: شش ماه اول سختی بود اما بعد شرایط برایم بهتر شد و توانستم خودم را نشان دهم. این واقعیت که کادر مربیگری فعلی اسپانیایی صحبت می کنند کمک زیادی به من کرده است. سعی می کنم به بهترین سطح خود برسم و امیدوارم بتوانم انتظارات هواداران را برآورده کنم. من تلاشم را حفظ خواهم نمود. از زمانی که اینجا هستم، هواداران به خوبی از من استقبال کردند. من خیلی خوشحالم و می خواهم در آینده خودم را بیشتر نشان دهم. هم تیمی هایم برای من بسیار مهم هستند. آنها به من کمک زیادی کرده اند. خوشحالم که آنها هم تیمی من هستند. رسیدن به بهترین شکل ممکن زمان می برد، اما تلاش می کنیم خیلی زود به جمع مدعیان برگردیم.

آبی ها امیدوارند در نیم فصل دوم لیگ برتر به صعود به جدول لیگ برتر ادامه دهند و سهمیه اروپا را کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا