ارزهای دیجیتال

انتقاد چارلز هاسکینسون / بایدن دشمن صنعت ارز دیجیتال است؟

به گزارش ایران تحلیل؛






خالق کاردانو از تلاش های دولت بایدن برای سرکوب نوآوری در بازار ارز دیجیتال انتقاد کرد.



چارلز هاسکینسون، خالق Cardano و مدیر عامل IOG، اخیراً در مورد تلاش های جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن برای سرکوب صنعت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، ابراز نگرانی کرد و بحث داغی را در جامعه رمزنگاری به راه انداخت.

اتهامات علیه دولت بایدن

چارلز هاسکینسون ادعا می کند که دولت بایدن فعالانه در تلاش است تا صنعت ارزهای دیجیتال را تضعیف کند و به اقدامات مختلفی اشاره می کند که رشد این صنعت را محدود کرده است. او تلاش‌های دولت برای محدود کردن دسترسی شرکت‌های رمزنگاری به خدمات بانکی، رویکرد نظارتی SEC و موانع نظارتی اخیری که صنعت با آن مواجه شده است، برجسته می‌کند.

به گفته هاسکینسون، عدم حمایت رئیس جمهور بایدن از HJ Res 109، که به دستورالعمل های ضد بانکداری SEC پرداخته بود، با انتقاداتی مواجه شد. برخلاف تایید دو حزبی این قطعنامه، موضع بایدن نشان می دهد که او از نوآوری در بازار کریپتو حمایت نمی کند.

هشدار به دارندگان ارز دیجیتال

چارلز هاسکینسون به دارندگان ارزهای دیجیتال هشدار می دهد که در انتخابات آینده از بایدن حمایت کنند، که می تواند عواقب جدی برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال داشته باشد. او معتقد است که دولت بایدن می خواهد صنعت کریپتو آمریکا را نابود کند و واضح است که رای دادن به او می تواند عواقب مخربی برای طرفداران کریپتو داشته باشد.

پاسخ ها و استدلال های متقابل

در حالی که برخی از اعضای جامعه کریپتو نگرانی های هاسکینسون را به اشتراک می گذارند، برخی دیگر دیدگاه متفاوتی دارند. برخی استدلال می کنند که دولت ترامپ لزوماً در مورد ارزهای دیجیتال مثبت نبوده است، و باعث شد هاسکینسون با تأکید بر رویکرد نسبتاً منفعلانه دولت قبلی به این صنعت، از موضع خود دفاع کند.

انتقاد از اقدامات نظارتی SEC

درخواست شفافیت

بسیاری از جامعه رمزنگاری خواستار قوانین شفاف و جامعی هستند که ماهیت منحصر به فرد ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرد. آنها استدلال می کنند که تکیه بر قوانین قدیمی و تاکتیک های اجرایی سنگین، نوآوری را خفه می کند و بر پتانسیل رشد صنعت تأثیر منفی می گذارد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مرتبط بوده و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی برای هرگونه معامله به خوانندگان محترم ارائه نمی دهد. با توجه به نوسانات بالای قیمت در این بازار، در حال حاضر بررسی قیمت ها ضروری است.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا