اخبار بورس

انتقال “وآتی” به تابلوی اول بورس؛ بزرگترین معیار ماست/ برنامه جامع “وآتی” برای ساماندهی شرکت های تابعه

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند گفت: مهمترین معیاری که می توان به آن اشاره کرد، انتقال نماد معاملاتی «واتی» به تابلوی اول بورس بود. این نشان می دهد که بازدهی شرکت قابل قبول بوده و بالاتر از شاخص است.

محمدابراهیم پورزرندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در گفتگو با ایران تحلیل، دوی در خصوص طرح های توسعه ای گفت: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند طرح کاملی را برای ساماندهی شرکت های تابعه خود تهیه کرده است. این برنامه تعیین می کند که کدام شرکت باید در همان شرایط واگذار شود، کدام شرکت باید بر اساس سازماندهی و ارزش آفرینی واگذار شود یا کدام شرکت باید حفظ شود. اگر این طرح به تصویب هیات مدیره بانک نیر برسد، به نظر می رسد بزرگترین دستاورد این شرکت برای شرکت های زیرمجموعه باشد.

وی در خصوص برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند افزود: مجمع واتی هر ساله بهتر از جلسه قبل برگزار می شود. نشست امسال شفاف تر، به موقع تر و با نتایج بهتر برگزار شد.

پورزرندی همچنین درباره توسعه شرکت در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: بزرگترین معیار، انتقال نماد معاملاتی «واتی» به اولین بورس اوراق بهادار بورس بود. این نشان می دهد که بازدهی شرکت قابل قبول بوده و بالاتر از شاخص است.
امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و با برنامه های کامل ذکر شده روشن تر شود.

مدیرعامل شرکت واتی در پایان گفت: باید به شرکت ها کمک کنیم تا به ارزش قابل قبولی برسند و سپس بتوانیم سرمایه گذاری های بیشتر و توسعه بهتری برای شرکت داشته باشیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا