ترندهای روز

انتقام‌گیری دختر جوان از پسر بی‌وفا با تهیه فیلم غیراخلاقی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این پرونده در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران مطرح است و شاکی پرونده که مردی جوان است پیشتر مرداد وی در سال جاری با اشاره به این دادسرا گفت: حدود ۱۳ سال با دختر جوانی به نام منیژه دوست بودم اما چون با هم اختلاف پیدا کردیم رابطه مان قطع شد و مدتی او را ندیدم و ندیدم. از او بشنو

این شاکی ادامه داد: پس از مدتی اتفاقی منیژه را در خیابان دیدم. رابطه ما دوباره احیا شد و چند قرار گذاشتیم، سپس او را به خانه ام دعوت کردم. وقتی آمد، چند دقیقه ای نگذشته بود که دو مرد قوی هیکل وارد خانه من شدند و مرا کتک زدند. به این راضی نشدند و من را برهنه کردند و دست و پایم را با طناب بستند و از من فیلم گرفتند. سپس منیژه را تهدید کردند که اگر به کسی چیزی بگویی تو را می کشند. در نهایت مرا با دستبند به گوشه خانه انداختند و منیژه را گروگان گرفتند و گفتند اگر شکایت کنم فیلمم را پخش می کنند. بعد از آن منیژه را نمی دانم اما نگرانم. همزمان دو مرد زورمند گوشی و لپ تاپم را که حاوی مدارک و حساب هایم بود به سرقت بردند. چند عتیقه هم از خانه ام دزدیدند.

در پی این شکایت، گروهی از ماموران اداره آگاهی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند و با بررسی دوربین های اطراف منزل مقتول مشخص شد منیژه با خودروی آدم ربایان به آنجا رفته و سپس به تنهایی وارد خانه مرد جوان شده است. با به دست آوردن این شواهد مشخص شد که آدم ربایی ساختگی بوده است.

بنابراین ماموران برای دستگیری دختر جوان وارد عمل شدند. منیژه پس از دستگیری به طرح انتقام جویی اعتراف کرد و گفت: ۱۳ سال با شاکی دوست بودم و قصد ازدواج داشتیم اما این پسر بارها به من خیانت کرد و با دوستانم دوست شد که برایم دردسر مضاعف ایجاد کرد. هر بار که به او می گفتم قول می داد که دیگر تکرار نشود و جبران کند و قول داد به زودی ازدواج خواهیم کرد. او با وعده هایش مرا تعقیب می کرد و بالاخره از هم جدا شدیم. ماجرا تمام شد و من با پسر دیگری دوست شدم و با هم به عنوان شریک یک فروشگاه لباس راه اندازی کردیم، اما نتوانستم خیانت دوست پسر سابقم را فراموش کنم و می خواستم انتقام بگیرم. موضوع را به دوست پسرم گفتم و با او مشورت کردم. در نهایت او اراذل و اوباش را که از دوستانش بودند برای اجرای نقشه من معرفی کرد. وقتی وارد خانه شاکی شدم در را نیمه باز گذاشتم. چند دقیقه بعد همدستانم آمدند، دوست پسر سابقم را کتک زدند، تهدیدم کردند که داستان را واقعی جلوه بدهم و فیلم سیاه را برای اخاذی آماده کردیم. سپس با سرقت وسایل و لپ تاپ از خانه اش فرار کردیم، من فقط گوشی او را برداشتم و با گوشیم یک فیلم ۳۰ ثانیه ای گرفتیم.

با اعتراف این دختر، پسر مورد علاقه اش که در اجرای این نقشه با او همکاری کرده بود، دستگیر شد. همچنین تحقیقات برای دستگیری اراذل و اوباش که در اجرای این طرح نقش داشتند ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا