ترندهای روز

انتقام‌گیری غیراخلاقی از زن جوان در لایو اینستاگرام با ۷۰ هزار تماشاگر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سرهنگ داود معظمی اظهار داشت: زن جوانی با مراجعه به پلیس فتا پایتخت مدعی شد فردی ناشناس با حضور در جشن تولد خصوصی وی با انتشار تصاویر خصوصی او و خانواده اش را موجب آرامش و هتک حرمت آنها کرده است.

این افسر پلیس تصریح کرد: شاکی در ادامه اظهاراتش گفت که چند روز پیش جشن تولد گرفته و پس از پایان مراسم متوجه شد یکی از مهمانان از طریق صفحه اینستاگرام ناشناس با نام و مشخصات خود تصاویر خصوصی خود را به صورت زنده منتشر کرده است. او این ویدئوی ۲۷ دقیقه ای را به عنوان یک پست در آن صفحه منتشر کرد.

وی افزود: ماموران پلیس سایبری پایتخت فتا اقدامات خود را آغاز کردند و پس از مطالعه اظهارات شاکیه و بررسی تمامی جوانب پرونده با استفاده از روش های علمی و فنی موفق به شناسایی ردپای مجرم در فضای مجازی شدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت تصریح کرد: کارشناسان پلیس با استفاده از تجربیات سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی، ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم، این مجرم را در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. همراه با شواهد دیجیتال انجام دادند

سرهنگ معظمی گودرزی بیان کرد: متهم که از دوستان نزدیک شاکی بود پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ مدعی بی اطلاعی از موضوع شد اما پس از مواجهه با شاکی اعتراف کرد و اظهار داشت که با شاکی مشکل داشته است. برای مدت طولانی و برای انتقام از او با ایجاد صفحه ای جعلی با نام و مشخصات وی انتقام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا