ترندهای روز

اندیشه فولادوند با استایل جدیدش سوژه روز شد

اندیشه یکی از کسانی است که می تواند در مورد استایلش صحبت کند، نه اینکه برندهای خاصی می پوشد که اصلا اینطور نیست، چون استایل شخصی خودش را دارد.

خود این بازیگر-شاعر و البته صاحب سبک در این سال ها نشان داده است که هر بار که در هر جایی ظاهر شده، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. چه در یک رویداد رونمایی از کتاب باشد و چه برای جشنواره های فیلم؛ مثل جشن تهیه کننده که چند سال پیش برگزار شد و عکس ها طبق معمول در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

اندیشه در این جشن دستکش توری مشکی به دست داشت که فقط دو انگشتش را می پوشاند و با دکمه ای در مچ دست وصل می شد تا دستکش در دستش تکان نخورد. با توجه به اطلاعاتی که اندیشه با تگ کردن صفحه ای در عکس اینستاگرام خود داده است؛ این دستکش کار طراحی ایرانی با برندی به نام فریمند است.

این طراح دستکش های زیادی طراحی کرده است. از این دستکش های کوتاه گرفته تا دستکش های چرمی بلند و… البته این تنها باری نبود که دستکش می پوشید و از معدود افرادی است که این را جزئی از استایل خود می داند. دستکش ظاهری مجلل به افراد می بخشد، به خصوص اگر توری باشد و زنان را به یاد اروپایی ها می اندازد.

مراسم رونمایی از کتاب با سبک مدل

در مراسم رونمایی از کتاب، اندیشه دستکش پوشید، اما رنگ سفید و از دستکش اتاق عمل بود. نکته طنزی بود اضافه کنم که خانم دستکش در دوران کرونا هم در تبلیغی برای نجات زمین بود به سبک روزهای اول کرونا که همه دستمان را از این ویروس موذی پنهان می کردیم.

در همان جلسه، گردنبند مرواریدی که او اغلب روی یقه لباس و پیراهنش می‌بندد، بخشی از این سبک بود. مانتوش مثل کیمونو آستین کوتاه بود و مثل اکثر مواقع برای بستن سرش روش خاصی افق میهن کرده بود.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

مواد براق کیمونو؛ درخشش گردنبند مروارید و هدبند طوسی نقره ای کاملاً مطابقت داشت و او را مانند اکثر اوقات به چشم و ذهن او می آورد.

این یک تبلیغ نیست

البته بد نیست باز هم اضافه کنیم که بسیار کم پیش می آید که اندیشه نام برندی را در صفحه و لباس خود تگ کند و این می تواند نشان دهنده عدم دریافت تبلیغات از آن ها باشد و به شدت بیشتر است. مشکوک بود که خودش لباس هایش را طراحی می کند. او انجام می دهد.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

به عنوان مثال او در مهمانی تهیه کننده اندیشه گوشواره های قرمز، بلند و آبشاری خود را که طرحی شبیه به نقوش ایرانی داشت به وضوح به عکاسان نشان داد اما در صفحه او هیچ اطلاعات و آدرسی از طراح و فروشنده این گوشواره وجود نداشت. مدل.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

در قاب دوربین فکر کرد

گفتیم عکاس باید بگوید که این بازیگر علاقه زیادی به مدل شدن یا مدل شدن به گواه عکس هایش دارد.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

درست است که در مورد لباس های صفحه توضیحی نمی دهد، اما جدای از ذکر نام عکاسانی که در این مراسم از او عکس گرفتند. او برای پست هایی که شعر اوست عکس های زیادی گذاشته و مشخص است که فقط برای عکاس ژست گرفته است.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

اما اندیشه در مهمانی تهیه کنندگان بر خلاف بسیاری از مواقع مدل های مختلفی از روسری و شال بر سر می بندد. یک شال توری کوچک و سبک به تن داشت و البته قسمت پایین شال را با کراوات آزاد بسته شده بود.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

شالش را از نظر رنگ و جنس و بافت با دستکش هماهنگ کرده بود. مانتوش بلند بود با یقه بزرگ و به رنگ زرشکی که هم با گوشواره و هم با لبه دوزی شده مانتوش جور بود. او اصول پوشش این مدل مانتو را در افق میهن کفش رعایت کرده بود. این کفش یک کفش آینده نگر بود و دارای پاشنه نواری با پایه پارچه ای بود که دارای مهره های درخشان بود.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

اندیشه فولادوند بیشتر اوقات از این مدل آرایش برای چشم هایش استفاده می کند، نه الان که آرایش چشم اسموتی مد شده است. اما در مهمانی تهیه کنندگان، روال خود را تغییر داد و به خط چشم گربه ای ساده بسنده کرد.

مشکی با موهای مشکی

اندیشه علاقه زیادی به پوشش سیاه دارد; با اینکه طیف رنگی در لباس هایش دیده می شود اما طبق عکس ها ترکیب مشکی و زرشکی را دوست دارد.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

رنگ و مدل موهای او در این سال ها به ندرت تغییر کرده است. مدل موی کوتاه و رنگ مشکی افق میهن او بود که با مدل آرایش چهره ای خشن و مرموز به او می بخشد، به خصوص اینکه او همیشه در عکس هایش نگاه و بیان خاصی از لب و دهانش را تکرار می کند.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

رنگ رژ لب هایی که افق میهن کرده بود در تم قرمز و سرمه ای بود که زمینه مشکی در آن خودنمایی می کند.

آرایش و ژست های عجیب

اندیشه فولادوند چند شب پیش در اکران فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری حضور یافت. این بازیگر با استایل شخصی خود به این مراسم آمد و مورد توجه قرار گرفت. او به سراغ دستکش های گوتیک و آرایش خود رفته بود. ژست های خاص او در مقابل عکاسان دوبین توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

اندیشه فولادوند با سبک جدیدش سوژه روز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا